ЕВРОТИНК – ЦЕНТАР ЗА ЕВРОПСКИ СТРАТЕГИИ
Објавено: 01/06/2019
Вкупен буџет: 1.800.000 МКД
Времетраење: 1.6.2019-30.11.2020
Партнер
Фондација НВО Инфоцентар Скопје
Конституенти
Примарни целни групи се претставници на граѓански организации, новинари, одлучувачи и млади.
За проектот поддржан од Цивика мобилитас
MK&ЕУ – НАУЧИ, СПОДЕЛИ, ВКЛУЧИ СЕ!
За што е потребна акцијата
Пристапувањето во Европската Унија е стратешка цел за Р. Северна Македонија, а земјата веќе се подготвува за започнување на преговорите. Самиот процес на пристапување ќе биде долг, сложен и сеопфатен, а притоа ќе биде потребно вклучување на разни чинители во општеството (претставници на институтуции, граѓански организации, медиуми итн.) во улога на директни учесници, набљудувачи на процесите, групи за застапување и сл. Посебно е важна улогата на граѓанските организации и медиумите кои треба да вршат мониторинг и притисок врз Владата за транспарентен, одговорен и инклузивен процес на преговарање. Истовремено, потребно е граѓанските организации и медиумите да се обучат за тоа како подобро да го користат процесот на пристапување во ЕУ за да влијаат врз суштинско подобрување на состојбите во областите во кои работат.
ЦЕЛИ И РЕЗУЛТАТИ
Општа цел: Да се придонесе кон поголема, порепрезентативна и посуштинска вклученост на граѓанското општество и неговите организации во процесот на пристапување кон ЕУ.
Специфична цел:
Да се зголеми информираноста и разбирањето на граѓанското општество за процесот на пристапување во ЕУ преку негова промоција и демистификација.
Резултати
- Креирана сеопфатна дигитална алатка за едукација, набљудување и споделување знаење и информации поврзани со процесот на пристапување
- Подобрени капацитети на граѓанските организации, новинарите, одлучувачите и младите за разбирање на процесот на пристапувањето и неговите придобивки
- Креирани онлајн ресурси за учење и запознавање со процесот на пристапување на РСМ во ЕУ
Активности
- Stock-taking, собирање, обработка на информации.
- Изработка на дигитално решение во тесна комуникација со изведувачи.
- Подигнување на дигитално решение.
- Промотивен настан за алатката.
- Завршен настан.
- Организација/спроведување на барем 12 едукативни и/или информативни настани насочени кон четири целни групи (невладини организации, одлучувачи, новинари и млади).
- Изработка и објавување на барем 50 едукативни и/или информативни статии насочени кон демитологизирање на пристапувањето на државата кон ЕУ.
- Продукција на видео инфографици.
- Продукција на дигитални стории.
- Продукција на останати мултимедијални содржини.
Веб страница