1.6. Informiranje za postiguvanjata, 2.6.2021
|

Јавноста треба да биде информирана за постигнувањата на граѓанските организации

Како да се подобри информирањето на граѓанските организации кон јавноста за таа да го согледа нивниот придонес во промените на општеството? Како да се помести известувањето од активности кон постигнувања? Како да им се пренесе на граѓаните пошироката слика од она што се секојдневни активности? Ова беа главните прашања за кои разговараа 20 претставници на грантистите на Цивика мобилитас на работилницата „Информирање за постигнувањата“ која се одржа на 2 јуни 2021 година.

Кратката анкета што се спроведе на почетокот на работилницата, а во која учествуваат сите, покажа дека организациите почесто ги користат социјалните медиуми отколку веб страните за да споделат информации за тоа што го работат. Мнозинството  од учесниците потврдија дека информациите што ги пласираат, најчесто се однесуваат на спроведените активности.

Преку презентации, работа во групи и дискусии, учесниците имаа можност да ги препознаат разликите помеѓу активностите, продуктите, постигнувањата, влијанието. При тоа, тие работеа на веќе објавени информации од нивните организации, ги анализираа и подобруваа. Тие разговараа за тоа дека информирањето за постигнувањата не значи дека не треба да се известува за активностите но, тие да им ја дадат на граѓаните перспективата, односно кон што водат и какви ќе бидат крајните ефекти.

1.4. Informiranje za postiguvanjata, 2.6.2021

Со обучувачите зборуваа и за процесот на подготовка и дистрибуција на информацијата, начинот на пишување и планот за дистрибуција. Работилницата беше одлична можност да се добие повратна информација, не само од обучувачите, туку да се слушнат размислувањата и искуствата и на другите колеги од граѓанскиот сектор. Ова ја направи работилницата прилично интерактивна и интензивна, што беше особено важно ако се има предвид дека се спроведуваше онлајн.


Учесниците високо го оценија овој пристап на учење. Тие беа едногласни дека вакви работилници се мошне потребни и корисни и изразија подготвеност за практикување на стекнатите знаења и вештини.

Работилницата ја водеа Марина Тунева, извршен директор на Совет за етика во медиумите во Македонија и Гонце Јаковлеска, национален координатор за информации и комуникација на Цивика мобилитас.

Цивика мобилитас поддржува иницијативи за взаемно учење и споделување помеѓу грантистите, а оваа работилница е еден од тие примери, односно Совет за етика во медиумите во Македонија е корисник на институционален грант во рамки на програмата.

Таа е прва од низата планирани работилници во програмата за учење на Цивика мобилитас, која е наменета за грантистите на програмата. Во следниот период ќе се организираат работилници и обуки со слични содржини но, и други тематски обуки.

1.6. Informiranje za postiguvanjata, 2.6.2021

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор