Promo Idea

Методолошки пристап во процесот на истражување

Здружението Центар за развој и промоција Промо Идеа, во рамките на проектот „Младинска мрежа за финансиска писменост на Југоистокот“, спроведе истражување со цел проценка на знаењата и вештините за финансии кај младите лица во Југоисточен регион. Ова истражување се базираше на утврдената „Методологија за истражување – Рамка за проценка на знаења и вештини за финансии кај младите лица во Југоисточен регион“.

Методолошкиот пристап во истражувањето опфаќа комбинација од квалитативни и квантитативни методи, вклучувајќи анкети, фокус групи и анализа на податоци. Овој пристап овозможува сеопфатна и објективна проценка на предметот на истражување. Применетата методологија е структуриран инструмент кој обезбедува релевантни и мерливи резултати, овозможувајќи донесување на одлуки врз база на релевантни информации.

Методологијата е достапна за сите граѓански организации, истражувачи и институции кои сакаат да спроведат слични истражувања во областа на финансиската писменост или други сродни теми. Истата може да послужи како основа за идентификација на тековните состојби, креирање соодветни образовни програми и развој на иницијативи.

This post was originally published on this site

Продолжи со читање

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор