[Aggregator] Downloaded image for imported item #42069

Инклузивно и одржливо учење низ Европа: Како DIFERAL ја трансформира наставата

Во време кога европските училишта сè повеќе се соочуваат со предизвикот да обезбедат образование што е истовремено инклузивно, креативно и одржливо, проектот DIFERAL се издвојува како пример за вистинска трансформација. Проектот има за цел да промовира еколошки ориентирано и диференцирано учење, поддржувајќи ги наставниците во креирањето образовни средини кои ги почитуваат различните потреби на учениците и истовремено ја развиваат нивната еко-свесност.

Диференцирана и зелена настава – нов пристап во европските училници

DIFERAL ги интегрира принципите на диференцирана настава со еколошко образование, овозможувајќи им на наставниците да ги развијат компетенциите потребни за работа со хетерогени групи ученици. Фокусот е на создавање активности што поттикнуваат критичко размислување, одговорност кон животната средина и активно учество.

Моментално, проектот ја развива својата DIFERAL рамка на компетенции во форма на масовен отворен онлајн курс (MOOC) кој ќе биде достапен за наставници низ цела Европа. Овој курс ќе понуди конкретни алатки, ресурси и практични примери за одржлива и инклузивна настава.

Хакатон во Новара – младинска енергија за зелена иднина

Една од најинспиративните активности во оваа фаза беше тридневниот хакатон во Новара, Италија. Наставници и ученици од партнерските земји се собраа заедно, создавајќи динамична средина исполнета со соработка, креативност и истражувачки дух.

Преку активности како геокешинг во центарот на градот, учесниците ги истражуваа локалните еколошки предизвици и предлагаа иновативни решенија за поодржливи училишта и заедници. Овие ученички идеи ќе бидат директно интегрирани во идниот MOOC како практични задачи и активности што секое училиште може да ги примени.

Партнерите го трасираат патот кон MOOC

Паралелно со хакатонот, се одржа и транснационалниот состанок на партнерите, каде се разгледуваше напредокот на проектот. Партнерите ја потврдија структурата на петте MOOC-модули и ги усогласија стандардите за квалитет, пристапност и релевантност. Целта е јасна: да се создаде ресурс што ќе донесе значајно, применливо и инспиративно учење за наставниците низ Европа.

Партнери во проектот DIFERAL:

  • Oloklirosi Single Member P.C. (Грција)
  • 7th General Lyceum of Heraklion (Грција)
  • SYKLI Environmental College (Финска)
  • Eco Logic (Македонија)
  • Consorzio Scuola Comunità Impresa – CSCI (Италија)
  • Zespół Szkół nr 1 w Suwałkach (Полска)

Следете го развојот на DIFERAL MOOC

Проектот продолжува со следната клучна фаза – развој на MOOC кој ќе им помогне на наставниците да внесат повеќе инклузивност, одржливост и иновативни практики во наставата.

Останете поврзани и следете ги сите новости:
🌐 Веб-страница: https://diferal.eu
📩 Е-пошта: diferal.eu@gmail.com

This post was originally published on this site

Продолжи со читање

  • ПОВИК ЗА УМЕТНИЧКИ КОНКУРС

    ПОВИК ЗА УМЕТНИЧКИ КОНКУРС „Надежта што се Преродува“ Центарот за Одржлив Развој на Заедницата – Дибër ги поканува учениците од […]

  • Студиска посета во НП Маврово

    Во организација на Центарот за одржлив развој на заедницата од Дебар а во рамки на проектот ,, Учиме за климатските […]

  • СРЕДБА СО ЖЕНИТЕ И МЛАДИТЕ ВО с. КАНАТЛАРЦИ

    На 30 ноември 2025 година, во с. Канатларци,  организирaвме средба со жените и младите девојки од локалната заедница. Настанот претставуваше важен дел од активностите за воспоставување дијалог помеѓу жените и локалните власти, со цел да се идентификуваат потребите и предлозите на жените за подобрување на локалната средина и економското јакнење. Средбата беше интерактивна, динамична и…

  • Мониторинг на заштита од дискриминација на жени од маргинализирани заедници – инфографик за период од 1.07.2025 до 30.09.2025

    Хелсиншкиот комитет за човекови права спроведува мониторинг на постапувањето на Комисијата за спречување и заштита од дискриминација (КСЗД) при заштитата од дискриминација на жените од маргинализирани заедници. Овој мониторинг се спроведува во рамките на проектот „Еднаквост сега – Зајакнување на маргинализираните заедници за социјална инклузија и недискриминација“, финансиран од Цивика мобилитас, кој Хелсиншкиот комитет го […]
    Read More… from Мониторинг на заштита од дискриминација на жени од маргинализирани заедници – инфографик за период од 1.07.2025 до 30.09.2025
    The post Мониторинг на заштита од дискриминација на жени од маргинализирани заедници – инфографик за период од 1.07.2025 до 30.09.2025 appeared first on Хелсиншки комитет за човекови права.

  • Меѓународен ден на лица со попреченост: Градење инклузивно општество за социјален напредок

    На 3 декември, светот го одбележува Меѓународниот ден на лицата со попреченост – ден кога се потсетуваме дека правата, еднаквоста и достоинството мора да бидат достапни за сите. Започнувајќи од 1992 година, овој датум претставува глобален повик за акција против бариерите со кои се соочуваат луѓето  со попреченост во секојдневниот живот. Одбележувањето на Денот на […]
    Read More… from Меѓународен ден на лица со попреченост: Градење инклузивно општество за социјален напредок
    The post Меѓународен ден на лица со попреченост: Градење инклузивно општество за социјален напредок appeared first on Хелсиншки комитет за човекови права.

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор