SM rabotilnica vest

Работилница за социјален маркетинг

Користењето на социјалниот маркетинг за целите на граѓанските организации беше главната идеја на работилницата одржана на 20 април 2017 година. На работилницата присуствуваа 19 претставници на грантистите на Цивика мобилитас, а ја водеше Сајмон Форестер, меѓународен експерт на програмата.

„Со социјалниот маркетинг треба да ги натерате луѓето да направат промени во општеството. Ако сакате вашата кампања да ги натера луѓето или институциите да променат нешто во своето досегашно однесување,тие треба да веруваат во вашата визија исто како што вие верувате во неа, “-рече тој.

Учесниците се запознаа со концептот на социјалниот маркетинг и неговата примена во Македонија, споделија свои но имаа можност да слушнат и туѓи искуства. Тие истакнаа дека најголемата потешкотија со која граѓанскиот сектор се соочува е доаѓањето до податоци за целната група кон која понатаму би ги насочиле своите активности.

Програмата на работилницата имаше и практичен дел којшто се однесуваше на развивање на нацрт план за социјален маркетинг и утврдување на наредните активности за секоја од организациите.

„Ова што го научив сигурно ќе го примениме во наредниот процес на регрутација на нови членови, промоција на настани, основање нови соработки, а ќе послужи и при надградување на внатрешниот капацитет,“ – изјави Стефани Спировска од Младинскиот образовен форум.

Беа развивани планови за развој на младински центар што ќе послужи за сплотување на младите кои се припадници на различни етнички заедници; за едуцирање на здравствените работници за работа со маргинализирани групи како заболените од ХИВ и транссексуалците;  за развој на млади професионалци со критичко мислење итн.

Учесниците ја оценија содржината на работилницата како многу корисна и беа согласни дека наредниот чекор е развивање на планот за социјален маркетинг и негова употреба во наредните проекти.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор