Screenshot
|

Менторската поддршка ги зајакна капацитетите на организациите

Редефинирање на целите и стратегиите на организациите, подготовка на планови за организациски развој, подобрување на тимската работа и сл., се дел од искуствата кои ги споделија претставници на 11 институционални грантисти на Цивика мобилитас на завршниот настан на програмата Менторска поддршка за граѓанските организации, одржан на 22 јуни 2021г.

„Заедно со тимот и менторката, успеавме да проектираме идни активности и работи кои немаше да ги воочиме доколку не работевме заедно, односно некој да не води низ целиот процес. Дополнително преку менторството за организациски развој откривме оргомен потенцијал на нашата организација, за кој не сме знаеле дека го поседуваме“, изјави Јасмина Голубовска, проектен координатор во здружението Легис.

За време на  работилницата беше спроведена анкета посветена на менторската поддршка. Претставниците на граѓанските организации на скала од 1 до 5, задоволството од програмата го оценија со високи 4,8.

Оценката беше речиси еднакво висока и за менторите кои константно работеа со организациите на нивното подобрување во различни области.

„За нас во време на пандемија вистински предизвик беше да ги споиме точките помеѓу нашите целни групи и ситуацијата во која се наоѓаме, но успеавме. Нашата менторка Љупка направи да почуствуваме нова енергија која не мотивираше и внесе доза на возбуда“, истакна Маја Бабиќ, член на Извршниот одбор на здружението за борба против ракот „БОРКА“.

На прашањето: „Колку корисна беше програмата Менторство за организациски развој за вашата организација, без исклучок учесниците одговорија: „многу корисна“, а соработката беше истакната како една од поважните придобивки во процесот.

Дел од менторската поддршка беа 12 граѓанските организации, институционални грантисти на Цивика мобилитас, чии тимови кои броеја од 5 до 10 членови работеа со локални ментори на зајакнување на организациските капацитети.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор