насловна

Цивика мобилитас поттикнува подобра комуникација и видливост на граѓанските организации

На 27 август 2024 година, во просториите на Граѓанскиот ресурсен центар во Скопје, се одржа работилница посветена на комуникациите на Цивика мобилитас и на граѓанските организации.

Вкупно 34 претставници од 33 граѓански организации, актуелни добитници на грантовите за граѓански ангажман, дискутираа за комуникацисите предизвици и како полесно да ги следат правилата за  успешно известување за постигнувањата.

Сите се согласија дека е важно да се стави поголем акцент на споделувањето на постигнувањата од  ангажманите наместо информирање само за реализација на активностите. Иако информирањето за активности останува значајно, клучно е да се пренесат резултатите и ефектите на нивните ангажмани, што може да помогне во подобрување на јавната свест и перцепција за делувањето на граѓанските организации.

Во текот на работилницата, дел од учесниците ги споделија своите искуства за комуникацијата со медиумите и за ефикасна употреба на медиумските платформи за зголемување на видливоста и влијанието на нивните активности. Дискутирани беа и прашањата за видливоста, употребата на логоата, процесот на известување за настани и слично. Тимот на Цивика мобилитас ги презентираше ресурсите кои им се на располагање на грантистите, нагласувајќи ја употребата на хаштаговите и спомнувањата (mentions) на профилите на Цивика мобилитас и СДЦ за зголемување на досегот на информациите. Истотака, беше презентирана и новата е-платформа или веб сајт на Цивика мобилитас, кој нуди многу опции за поддршка на комуникациските напори на грантистите. Сепак, дали овие опции ќе бидат искористени или не, зависи целосно од грантистите и од нивната активна употреба.

Учесниците беа поттикнати да ги разберат комуникациските навики на нивните целни групи и да ги адаптираат своите стратегии за постигнување на подобри резултати. Иако објавувањето на социјалните мрежи е брзо и едноставно, важно е и редовното објавување на веб-страниците. Дополнително, беа разгледани и споредени примери од фотографии, објаснувајќи ја важноста на добро селектирање  квалитетни фотографии за добра приказна или позитивна слика во медиумите.

На крајот од работилницата, учесниците изразија согласност за засилување на комуникацијата и соработката помеѓу себе, додека тимот на Цивика мобилитас ќе продолжи да нуди поддршка за подобрување на комуникациските стратегии на граѓанските организации.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор