Civica mobilitas

Цивика мобилитас ја почна последната фаза

Започна спроведувањето на новата, последна фаза на Цивика мобилитас што ќе трае до крајот на 2026 година. Таа и понатаму во фокусот ги има социјалните промени во земјава кои се поттикнати од силно граѓанско општество, активни граѓани и добра соработка со властите. Ова се очекува да резултира со проширен граѓански простор, одржливи граѓански организации и потранспарентно, одговорно и социјално инклузивно владеење на централно и на локално ниво.

Цивика мобилитас е финансирана од Владата на Швајцарија, а ја спроведува Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС) во партнерство со НИРАС од Данска, и ФЦГ од Шведска.

Цивика мобилитас ќе работи на интензивирање на граѓанскиот ангажман, на зголемување на граѓанското учество и на подобрување на околината за развој на граѓанското општество. Планираните активности треба да ја зголемат довербата во граѓанското општество, да ги подобрат процесите на носење на јавните политики и да помогнат за диверзификација на финансирањето на граѓанските организации. Активностите во голема мерка ќе се спроведуваат во синергија со граѓанските организации, особено со оние кои ќе бидат корисници на еден од двата типа грантови: партнерски или грантови за градење конституенти. Покрај грантовите, Цивика мобилитас ќе обезбеди простор за дискусии преку националниот, тематските форуми или регионалните и националниот фестивал, средбите за вмрежување итн.

Буџетот на програмата околу 4,5 милиони швајцарски франци, од кои 3 милиони се наменети за грантови и директни активности.

Следете не на https://civicamobilitas.mk/ и https://www.facebook.com/civicamobilitas/ за сите активности што претстојат.

civica-mobilitas-2023

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор