Povik mentorstvo cm

Аплицирај за учество во менторската програма на Цивика мобилитас

Дали сакаш да бидеш дел од Цивика мобилитас и при тоа да соработуваш со институционалните грантисти на програмата? Дали ги имаш потребните квалификации за да станеш ментор за организациски развој? Тогаш овој повик е за тебе.

МОР- Менторство за организациски развој е дел од програмата за градење капацитети која ќе ги формира менторите на Цивика мобилитас. Менторите ќе обезбедат поддршка за новата генерација на институционални грантисти (2019-2022) при разработувањето и спроведувањето на Плановите за организациски развој (ПОР).

Потенцијалните ментори кои ќе учествуваат во програмата за организациски развој, ќе научат да им помогнат на грантистите при спроведувањето на ПОР преку пренесување на знаење и вештини, како и преку градење на чувството на сопственост кај грантистите за процесот на планирање и резултатите од него.

Зошто да бидеш дел од менторската програма на Цивика мобилитас?

  • Ќе посетуваш интерактивна експериментална програма: ќе ги разберете и вградите теоретските концепти, адаптирајќи ги и применувајќи ги во секојдневни ситуации;
  • Ќе станете вешт ментор: ќе добиете поголема самодоверба преку искуство, а ќе бидете водени и обучени од интернационален експерт на Цивика мобилитас;
  • Во иднина, ќе можете да ги употребувате стекнатите вештини: многу организации од граѓанскиот, приватниот и јавниот сектор имаат потреба од менторство;
  • Цивика мобилитас ќе ги покрие твоите трошоци за учество во фазите на градење на вештини и знаење;
  • Ако бидеш избран за ментор во наредната фаза, ќе добиеш финансиска и професионална поддршка за да работиш со грантистите на Цивика мобилитас при развојот и спроведувањето на нивните ПОР;

Апликантите можат да аплицираат до 17 Мај, 2019 година, најдоцна до 16 часот, на оваа е-маил адреса: mod@civicamobilitas.mk 

Преземи Водич за апликантите и Образец за пријава.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор