Viber Image 2024 10 22 15 00 44 830

Споделете ги вашите успеси со граѓаните преку еПлатформата на Цивика мобилитас!

Дали знаете дека оваа година содржините на Цивика мобилитас допреа до над 12.000 граѓани од 80 различни земји? Во 2024, објавивме повеќе од 300 вести од преку 30 граѓански организации на три јазици: македонски, албански и англиски.

Не ја пропуштајте можноста да ја зголемите видливоста на вашата организација!

Споделете ги вашите вести, иницијативи и успеси на нашата платформа во делот „Вести од Граѓанските oрганизации. Еве како можете да се приклучите:

  • Автоматско преземање на вести: Ако вашата веб-страница поддржува автоматско преземање на содржини, пријавете ја нејзината адреса и ние ќе ги преземеме вашите вести автоматски.
  • Рачно додавање на вести: Ако немате веб-страница или таа не поддржува автоматско преземање, лесно можете да ги споделите вашите вести преку едноставно пополнување на формуларот за додавање вест на нашата платформа.

Зошто е важно да ја зголемите вашата видливост?

Во денешниот дигитален свет, присутноста на различни платформи е клучна за допирање до поширока публика. Со споделување на вашите вести на Цивика мобилитас, вие ја проширувате вашата порака и ги привлекувате луѓето кои се заинтересирани за вашата работа и мисија.

Едноставен начин да допрете до повеќе граѓани

Нашата платформа ви овозможува да ги споделите вашите активности без дополнителен ангажман. Особено со опцијата за автоматско преземање на вести, секоја ваша новост автоматски ќе се појави и кај нас, обезбедувајќи ви поголема изложеност без дополнителен труд.

Зголемената видливост носи нови можности

Повеќе видливост значи повеќе шанси за соработка, поддршка и влијание. Споделувајќи ги вашите успеси и иницијативи, не само што го зајакнувате имиџот на вашата организација, туку и ја зајакнувате вашата улога во заедницата.

Споделете ги вашите успеси со граѓаните преку еПлатформата на Цивика мобилитас!

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор