20200522 mentorstvo

Прилагоден пристапот на менторство во Цивика мобилитас

Кризата предизвикана од коронавирусот ја наметна потребата да го промениме начинот на работа, па тоа влијаеше и врз програмата за менторство на Цивика мобилитас. Од октомври 2020 г., осум институционални грантисти на програмата работеа заедно со менторите во процесот на Менторство за организациски развој (МОР), кој опфаќа низа работилници, состаноци и сл., а резултираше со развиени Планови за организациски развој (ПОР).

На дводневната работилница, одржана на 19 и 20 мај, менторите, Ана Василаче, меѓународен експерт за менторирање, како и тимот на Цивика мобилитас дискутираа за добрите практики и позитивните страни на досегашниот процес, како и за можностите за подобрување и прилагодување за онлајн водење на процесот во случај да продолжи кризата предизвикана од коронавирусот КОВИД-19.

Меѓу позитивните страни на пристапот на менторство од локални експерти се: поголема ефикасност на процесот, поголема вклученост, учество и посветеност од страна на претставниците на организациите, добро подготвени ресурси и јасни формати и материјали за работа.

Преку групна работа менторите ги издвоија можностите за подобрување, како што се зголемување на бројот на групни сесии, онлајн состаноци, онлајн достапност на ресурсите и предлог за ревидирање на акциските планови на новите институционални грантисти. Покрај тоа, менторите сметаа дека е потребно да се направи оценка и мапирање на капацитетот и вештините на грантистите, да им се овозможи да ја користат платформата Zoom и да се редизајнира програмата за менторство така што ќе може да се спроведе онлајн.

Програмата „Менторство за организациски развој“ е дел од инструментот за учење во рамки на Цивика мобилитас. Активностите за градење капацитети на институционалните грантисти имаат за цел оспособување на грантистите за поефективно остварување позитивни општествени промени; зголемување на нивната свест за да предизвикаат позитивно влијание врз општеството, како и зајакнување на нивните капацитети за да имаат влијание во секторите во кои се активни.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор