Ccc

Силна соработка за силно граѓанско општество

Цивика мобилитас ја организираше првата средба на дел од нејзините грантисти со Амбасадорката на Швајцарија.

Покрај претставувањето на поддржаните проекти, целта на состанокот беше и поттикнување на дијалогот за предизвиците, зајакнување на соработката и испитување на синергијата со другите проекти поддржани од Швајцарија со што би се зголемило влијанието и поддршката.

„Го поддржуваме и активно работиме на подобрување на граѓанското општество речиси 20 години“, рече амбасадорката Н.Е. Вероник Хулман и додаде дека граѓанските организации треба да се наметнат како актери на доброто управување преку застапување за транспарентност, отчетност и партиципација на граѓаните.

Претставниците на граѓанските организации зборуваа за нивните тековни проекти, ги споделија нивните постигнувања и ја нагласија потребата  од зголемена соработка  со државните институции. Тие се осврнаа и на активностите кои се спроведуваат на локално ниво, на отчетноста на политичките партии, можностите за дигитализација, на спроведувањето на веќе донесените закони, особено користењето на информациите за вистински сопственици итн.

На состанокот учествуваа претставници на четири конзорциуми кои работат на доброто управување и борбата против корупцијата и на образованието, односно претставници на организациите: Форум за разумни политики, Балканскиот институт за регионална соработка, Центарот за граѓански комуникации, Здружението на даночни советници на Република Македонија, Фондацијата Метаморфозис, Центарот за Социјални Иновации Блинк 42-21, Фајнанс тинк и Маекдонкиот ценатр за граѓанско образование.

Средбата се одржа на 24 септември 2024 година во просториите на МЦМС. Амбасадорката Хулман во следниот период ќе се сретне и со другите грантисти на тематските одвони средби.


 

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор