Смалена

Потребен е поголем фокус на известувањето за постигнувањата на граѓанските организации

Комуникациите на Цивика мобилитас и на граѓанските организации воопшто беа тема на работилницата што се одржа на 16 мај 2024 година во Скопје.

Вкупно 37 претставници на 32 граѓански организации дискутираа за предизвиците за комуницирање во времето во кое живееме. Големиот прилив на информации кон граѓаните, говорот на омраза, лажните вести, го обременуваат процесот на информирање на граѓанските организации кон нивните целни групи и кон јавноста.

Учесниците се согласија дека едно од најважните прилагодувања што треба да се направи е ставањето фокус на известувањето за постигнувањата, наспроти информациите за активностите. Се разбира, последниве не треба да се исклучат, но клучно е граѓанските организации да известуваат за промените што се случиле благодарение на нивниот ангажман.

Дел од присутните ги споделија своите искуства во комуницирањето со медиумите, за тоа како и зошто треба да се искористи просторот кој може да помогне во нивното понатамошно застапување и влијание на политиките. Учесниците се осврнаа и на говорот на омраза, особено на социјалните мрежи и зборуваа за тоа како ги третираат таквите коментари.

Тимот на Цивика мобилитас ги презентираше каналите за комуникација со кои располагаат, ги понуди како дополнување на нивните и ги поттикна да споделуваат меѓу себе информации, да употребуваат хаштагови и спомнувања (mentions) за да имаа поголем досег (reach). Покрај тоа, зборувајќи за статистиките од посетите, на учесниците им беше препорачано да се обидат подобро да ги разберат комуникациските навики на целните групи и да се прилагодат на нив. Иако, објавувањето на социјалните мрежи е полесно и побрзо, сепак не треба да се занемари објавувањето на веб-страните. 

Учесниците се договорија дека ќе го интензивираат меѓусебното комуницирање, а тимот на Цивика мобилитас ќе продолжи да ги поддржува и да го олеснува тој процес.

Продолжи со читање

  • „Граѓанскиот сектор помага да се затвори јазот меѓу институциите и народот“

    „Ниту една влада, колку и да е силна, не може сама да ги носи промените. А ниту едно граѓанско општество, колку и да е развиено, не може да ја исполни својата улога без институции кои се отворени, транспарентни и подготвени за дијалог“, рече премиерот Христијан Мицкоски на отворањето на Националниот…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Финален преглед на медиумските објави за локалните избори 2025

    Финален преглед на медиумските објави за локалните избори 2025 [15 септември – 3 ноември] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Локалните избори 2025 ја обликуваа јавната агенда повеќе од било кој друг настан во годината. Над 25.700 медиумски написи и 3.600 објави на социјални мрежи беа посветени на изборниот…

  • Ајде да решиме заедно!

    „Овие протести покажаа дека храброста и истрајноста можат да променат многу. Од борба за воздух – до пример за човечност и заедништво. Нека ова биде инспирација и за другите иницијативи низ Македонија“,  вака им се обрати на собраните граѓани еден од членовите на независната иницијатива „Стоп за Вардариште“ кои 40…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор