Смалена

Потребен е поголем фокус на известувањето за постигнувањата на граѓанските организации

Комуникациите на Цивика мобилитас и на граѓанските организации воопшто беа тема на работилницата што се одржа на 16 мај 2024 година во Скопје.

Вкупно 37 претставници на 32 граѓански организации дискутираа за предизвиците за комуницирање во времето во кое живееме. Големиот прилив на информации кон граѓаните, говорот на омраза, лажните вести, го обременуваат процесот на информирање на граѓанските организации кон нивните целни групи и кон јавноста.

Учесниците се согласија дека едно од најважните прилагодувања што треба да се направи е ставањето фокус на известувањето за постигнувањата, наспроти информациите за активностите. Се разбира, последниве не треба да се исклучат, но клучно е граѓанските организации да известуваат за промените што се случиле благодарение на нивниот ангажман.

Дел од присутните ги споделија своите искуства во комуницирањето со медиумите, за тоа како и зошто треба да се искористи просторот кој може да помогне во нивното понатамошно застапување и влијание на политиките. Учесниците се осврнаа и на говорот на омраза, особено на социјалните мрежи и зборуваа за тоа како ги третираат таквите коментари.

Тимот на Цивика мобилитас ги презентираше каналите за комуникација со кои располагаат, ги понуди како дополнување на нивните и ги поттикна да споделуваат меѓу себе информации, да употребуваат хаштагови и спомнувања (mentions) за да имаа поголем досег (reach). Покрај тоа, зборувајќи за статистиките од посетите, на учесниците им беше препорачано да се обидат подобро да ги разберат комуникациските навики на целните групи и да се прилагодат на нив. Иако, објавувањето на социјалните мрежи е полесно и побрзо, сепак не треба да се занемари објавувањето на веб-страните. 

Учесниците се договорија дека ќе го интензивираат меѓусебното комуницирање, а тимот на Цивика мобилитас ќе продолжи да ги поддржува и да го олеснува тој процес.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор