20191022 ODP sostanok (2)

Високи очекувања по првата средба на грантистите и менторите на Цивика мобилитас

Се одржа првата средба на менторите и институционалните грантисти на Цивика мобилитас, кои во идниот период ќе соработуваат за развивање на организациските развојни планови.

„Преку оваа менторска програма се очекува секоја организација да развие таков менаџмент и таква организациска култура што ќе овозможи таа да продолжи да ги прави промените во општеството и по завршување на грантот од Цивика мобилитас“, рече Валентина Чичева, менаџер на институционалните грантови во програмата.

За време на состанокот, претставниците на организациите го споделија нивниот досегашен напредок на полето на организацискиот развој, а исто така ги споделија и очекувањата од нивниот институционален грант и поддршката која ќе ја добијат наредните три години.

Тони Станковски од здружението Љубезност, посочи дека организацијата е во фаза на професионализација на работата и дека очекуваат процесот да им даде добри насоки кон кои треба да се движат. „Дојдени сме до степен каде што не можеме повеќе да функционираме, врз основа на волонтерското слободно време на сите кои што учествуваат и беа хонорарно ангажирани на проект. Се надевам дека оваа менторска поддршка ќе не насочи во вистински правец“, додаде тој.

Менторите кои ja поминаа програмата „Менторство за организациски развој“ го споделија нивното искуство со граѓанските организации и го истакнаа нивното задоволство од соработката во претстојниот период.

Маја Смилевска, менторка на Центарот за управување со промени и Ресис, рече дека процесот на вклучување во Цивика мобилитас и бил многу интересен. „Новата методологија на некој начин ми е предизвик да бидам фокусирана на реалноста и убедена сум дека со вашето долго работно искуство на крај ќе стигнеме до продуктите и дека плус ќе останеме во добри односи во секторот“, рече таа во своето претставување.

Менторите ќе работат индивидуално со организациите што ќе им овозможи да го „скројат“ пристапот според нивните потреби, заради што, се очекува да бидат поголеми ефектите од менторската поддршка.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор