Viber image 2022 12 21 12 58 14

Нови методи за само-одржливост на граѓанските организации

Иновативниот пристап за одржливост на граѓанските организации (ГО) беше тема на дводневната работилница на Цивика мобилитас (ЦМ), што се одржа во Маврово, на 28 и 29 ноември 2022 година. Работилницата ја спроведоа меѓународни и локални експерти, предводена од Сајмон Форестер, меѓународен клучен експерт на ЦМ и Натан Коешел, директор на Каталист Балкан.

Дваесет претставници од грантистите на ЦМ добија теоретско и практично знаење поврзано со иновативните начини за генерирање фондови и одржливост на ГО.

viber_image_2022-12-21_12-57-46-004

На работилницата се дискутираа моделите и обрасците за генерирање фондови кои водат кон поодржливи ГО. Дел од програмата беа моделите за донации, peer-to-peer моделот, моделот за членство, crowdfunding и сл. Преку групна работа, учесниците имаа можност да се запознаат со Канвас моделот, модел кој се користи за сеопфатно планирање на клучните партнери, ресурси, активности, врски и сл. за поорганизиран пристап за генерирање фондови.

viber_image_2022-12-21_12-57-12-976

Учесниците изразија интерес за примена на некои од новите начини за генерирање фондови. Тие истакнаа дека е од голема важност ГО да посветат внимание на оваа тема со цел да ги надминат традиционалните рамки за генерирање на фондови. Покрај големиот интерес за работилницата, учесниците посочија дека во иднина почесто им се потребни ваквиработилници и обуки со цел поквалитетно учење кое ќе може полесно да го применат во секојдневното функсионирање на нивните организации.

Работилницата „Иновативниот пристап за одржливост на граѓанските организации“ е дел од Програмата за учење на Цивика мобилитас.

viber_image_2022-12-21_12-57-32-145

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор