20190513 Акциски грантови

Избрани 12 акциски грантисти на Цивика мобилитас

Комисијата за избор на грантови ги оцени апликациите на организациите кои поднесоа пријава на првиот повик за акциски грантови во новата фаза на Цивика мобилитас (ПЦМ-АКТ-04).

Добитници на акциски грант се 12 организации и тоа:

  • Здружение Хендикеп плус-Група за поддршка на хендикепирани лица Крива Паланка
  • Здружение за регионален развој Балкан економик форум Скопје
  • Институт за општествени и хуманистички науки Скопје
  • Здружение на граѓани Медиа плус Штип
  • Здружение Центар за одржлив развој на заедницата Дебар
  • Здружение Асоцијација за демократска иницијатива Гостивар
  • Здружение за истражување, анализи и развој „Зелена лупа“ Скопје
  • Здружение на социјални работници на Град Скопје Скопје
  • Женска граѓанска иницијатива „Антико“ Скопје
  • Платформа за истражувачко новинарство и анализи-ПИНА, Скопје
  • Здружение на граѓани за истражувања, анализи и развој на јавни политики „Евротинк“ – Центар за европски стратегии – Скопје
  • Здружение ХОПС – Опции за здрав живот Скопје

Новите грантисти дејствуваат во осум различни сектори и тоа најмногу во секторите на здравје и здравствена заштита и демократија, но и во секторите за информации и комуникации, лица со посебни потреби, животна средина, човекови права, владеење на правото и родови прашања.

Половина од грантистите дејствуваат на национално, две делуваат на локално/ општинско ниво, две регионално во земјата, а по една дејствуваат регионално на Балканот и во Европа. Грантистите доаѓаат од пет региони, најголем број од нив се од скопскиот регион, потоа од источниот, североисточниот, југозападниот и полошкиот регион. Во поглед на искуството, осум се активни меѓу 12 и 20 години, две се со искуство меѓу седум и 11 години, а две имаат искуство помеѓу две и три години.

На повикот што беше отворен до 25 март 2019 г. беа поднесени 133 пријави за акциски грантови, од кои 113 пријави ја поминаа проверката на административна усогласеност и подобност. Најголем дел од апликантите доаѓаа од скопскиот регион (61%), потоа од полошкиот (10%), источниот (9%), пелагонискиот (7%), североисточниот (6%), вардарскиот (4%), југоисточниот (3%) и од југозападниот (1%) регион. Предложените акции во најголем дел се однесуваа на развој на граѓанското општество (18%) и доброто владеење (10%), а по една апликација се однесуваше на толеранцијата и на антикорупцијата.

Продолжи со читање

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави #2

    Месечен преглед на медиумските објави [20-30 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Периодот по првиот изборен круг, помеѓу 20 и 30 октомври, донесе висока медиумска активност и интензивен онлајн ангажман. Иако првичниот еуфоричен тон по изборните резултати постепено се намали, јавниот простор остана динамичен, исполнет со анализи,…

  • Кога штедењето станува политичка одговорност

    „Штедењето на државно ниво не значи одрекување од трошоци, туку нивно рационализирање и насочување кон политики што создаваат додадена вредност – образование, здравство, инфраструктура и иновации“, вели Благица Петрески, извршна директорка на „Фајнанс Тинк“ (Finance Think), и така концизно ја објаснува суштината на јавните финансии: „Владата треба да штеди на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #6

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #6 [20 – 26 октомври 2025] И по завршувањето на изборниот процес, изборите продолжија да ја диктираат медиумската агенда. Иако бројот на објави е нешто помал од претходните недели, јавниот интерес остана висок. Со повеќе од 4.400 медиумски текстови и 560 објави на социјалните мрежи, медиумскиот простор остана…

  • Соработката меѓу граѓанските организации и бизнис секторот носи многу заемни придобивки

    „Причината поради која сите сакаме да соработуваме е затоа што сите сакаме да имаме корист. Без разлика дали доаѓате од бизнис секторот или од граѓанскиот, треба да почнете да развивате покомплексно разбирање за заемните придобивки“, им рече Сајмон Форестер, меѓународниот експерт на Цивика мобилитас, на учесниците на  работилницата „Зајакнување на…

  • За што зборуваат кандидатите на локалните избори 2025? #5

    НЕДЕЛЕН ПРЕГЛЕД #5 [13 – 17 октомври 2025] Во последната недела пред изборниот молк имаше засилена активност и обновена мобилизација во медиумските објави со повеќе од 3.000 медиумски текстови и 240 објави на социјалните мрежи, и со јасен раст на ангажманот кон крајот на неделата. Кампањата влезе во завршна фаза…

  • За што зборуваа кандидатите во изборната кампања: Месечен преглед на медиумските објави

    Месечен преглед на медиумските објави [15 септември – 14 октомври 2025] За што зборуваа кандидатите во изборната кампања Изборите за локалната власт беа една од најдоминантните теми во медиумскиот простор со над 11.000 медиумски написи и над 1.100 објави на социјалните мрежи. Анализата открива јасна слика: изборната кампања се води…

Регистрирај се и добивај новости, информации и можности од Цивика мобилитас. Испраќаме не повеќе од 1 до 2 пораки месечно.

Регистрирај се за информатор