A e dimë se çfarë ndryshimesh shoqërore nxisim?

“Ju vini nga organizata të ndryshme dhe arrini deri te grupe tërësisht të ndryshme qëllimore. Në mënyrë të ndryshme flisni për organizatën tuaj me mik, donator ose me përfaqësues të një institucioni qeveritar”. Me këtë, Sajmon Forester, ekspert ndërkombëtar i Civika mobilitas, e filloi konferencën e sotme (21.02.2018) “Matja dhe komunikimi i ndryshimit shoqëror që e nxisni”.

Në këtë punëtori morën pjesë 16 përfaqësues të grantistëve institucional dhe aksionar të Civika mobilitas. Shfrytëzuesit institucional të granteve shpesh ballafaqohen me pengesa që në mënyrë efektive t’i prezantojnë arritjet e tyre, pasi që grantet e këtilla kanë të bëjnë me fuqizimin e brendshëm të organizatave të tyre. Krahas Forester, Dushko Todorovski, prej Asociacionit Zenit, dhe Gonce Jakovleska nga Qendra Maqedonase për Bashkëpunim Ndërkombëtar, i udhëhoqën sesionet e sotme.

Gjatë punëtorisë u prezantuan “Zinxhiri i rezultateve”, treguesit matës, ndërsa diskutohej edhe për rëndësinë e komunikimit efektiv për organizatat qytetare. Po ashtu, u prezantuan shembujt pozitiv të organizatave qytetare nga Maqedonia dhe nga jashtë, të cilën dinë në mënyrë mbresëlënëse t’i ndajnë të dhënat nga projektet dhe fushatat e tyre.

Pjesa praktike përbëhej prej ushtrimeve individuale dhe grupore, ku pjesëmarrësit mund ta praktikojnë atë që e kishin mësuar në shembullin e organizatës prej ku vijnë. Ata u pajtuan se ndonjëherë shumë i përkushtohen punës prej projektit të tyre, ndërsa nuk i kushtojnë mjaft vëmendje prezantimit të asaj që e kanë bërë në opinion. Sipas tyre, ky është rezultat i mungesës së resurseve njerëzore të cilët do të merreshin me komunikim.

Продолжи со читање

  • Kur kursimet bëhen përgjegjësi politike

    “Kursimet në nivel shtetëror nuk nënkuptojnë heqjen dorë nga shpenzimet, por përkundrazi racionalizimin e tyre dhe drejtimin e tyre drejt politikave që krijojnë vlerë të shtuar – arsim, kujdes shëndetësor, infrastrukturë dhe inovacion”, thotë Bllagica Petreski, drejtoreshë ekzekutive e Finance Think dhe kështu shpjegon në mënyrë koncize thelbin e financave…

  • Për çka flasin kandidatët në zgjedhjet lokale 2025? #6

    PËRMBLEDHJË JAVORE #6 [20-26 tetor 2025] Edhe pas përfundimit të procesit zgjedhor, zgjedhjet vazhduan të diktojnë axhendën mediatike. Edhe pse numri i publikimeve ishte pak më i ulët se në javët paraprake, interesi publik mbeti i lartë. Me më shumë se 4 400 tekste mediatike dhe 560 postime në rrjetet…

  • Bashkëpunimi midis organizatave qytetare dhe sektorit të biznesit sjell shumë përfitime të ndërsjella

    “Arsyeja pse të gjithë duam të bashkëpunojmë është sepse të gjithë duam të përfitojmë. Pavarësisht nëse vini nga sektori i biznesit apo nga sektori qytetar, duhet të filloni të zhvilloni një kuptim më kompleks të përfitimeve të ndërsjella”, tha Simon Forrester, eksperti ndërkombëtar i Civica mobilitas, pjesëmarrësve të punëtorisë “Forcimi…

  • Për çfarë po flasin kandidatët në zgjedhjet lokale 2025? #5

    RISHIKIM JAVOR #5 [13 – 17 tetor 2025] Në javën e fundit para heshtjes zgjedhore, pati rritje të dukshme të aktiviteteve dhe mobilizim të ri në mediat me mbi 3.000 artikuj dhe 240 postime në rrjetet sociale, me një rritje të qartë të angazhimit drejt fundit të javës. Fushata hyri…