FONDACIONI OJQ INFOQENDRA SHKUP
Në partneritet me Shoqatën për demokraci lokale Qendra e komunitetit të Komunës së Strugës – Strugë dhe Shoqata Qendra rajonale për bashkëpunim SPEKTAR Kriva Pallankë
Buxheti i përgjithshëm: 2.570.530 denarë
Kohëzgjatja: 15 muaj
KONSTITUENTËT
Konstituentët kryesorë: inspektorët lokalë nga 80 komuna dhe Qyteti i Shkupit, Këshilli i inspektimit, të paktën nëntë organizata të shoqërisë civile dhe qytetarë nga Shkupi, Rajoni verilindor (nga komunat Kriva Pallankë, Kumanovë dhe Kratovë) dhe Rajoni jugperëndimor (nga komunat e Strugës , Ohrit dhe Dibrës).
PËR PROJEKTIN E MBËSHTETUR NGA CIVIKA MOBILITAS
SHËRBIMET LOKALE TË INSPEKTIMIT NË INTERES TË QYTETARËVE
PSE ËSHTË I NEVOJSHËM AKSIONI
Informimi dhe pjesëmarrja e organizatave të shoqërisë civile dhe qytetarëve në krijimin dhe marrjen e vendimeve për decentralizimin e inspektorateve lokale sipas nevojave, praktikave dhe shërbimeve lokale sipas pritjeve të qytetarëve, si dhe rritja e përfshirjes së organizatave “grass root” në përmirësimin e politikave publike lokale për inspektim.
QËLLIMET DHE REZULTATET
Qëllimi i përgjithshëm: Shërbime të pavarura dhe efikase të inspektimit në nivelin lokal që punojnë në interes të qytetarëve.
Qëllimi specifik: Përmirësimi i funksionalitetit dhe transparencës së inspektimit lokal dhe inkurajimi i komunikimit të dyanshëm me organizatat e shoqërisë civile dhe qytetarët.
REZULTATET
- Bashkëpunim i thelluar i komunave me Këshillin e inspektimit dhe mes vetë komunave, përmes shkëmbimit të njohurive, informacionit dhe praktikave të mira;
- Iniciativa e qytetarëve për të përmirësuar kornizën ligjore për inspektimin lokal;
- Qytetarë të informuar për punën dhe kompetencat e shërbimeve lokale të inspektimit;
AKTIVITETET
- Punëtori për inspektorët lokalë në 8 rajone planifikuese;
- Rekomandimet për përmirësimin e kornizës ligjore;
- Debati publik;
- Takimet informuese të inspektorëve me organizatat e shoqërisë civile dhe qytetarët “Takoni inspektorin tuaj”;
- Përgatitja e përmbajtjes informative multimediale;
- Rekomandime për transparencë më të madhe dhe komunikim të dyanshëm të shërbimeve të inspektimit me qytetarët;