|

FONDACIONI OJQ INFOQENDRA SHKUP

Në partneritet me Shoqatën për demokraci lokale Qendra e komunitetit të Komunës së Strugës – Strugë dhe Shoqata Qendra rajonale për bashkëpunim SPEKTAR Kriva Pallankë

Buxheti i përgjithshëm: 2.570.530 denarë

Kohëzgjatja: 15 muaj

KONSTITUENTËT

Konstituentët kryesorë: inspektorët lokalë nga 80 komuna dhe Qyteti i Shkupit, Këshilli i inspektimit, të paktën nëntë organizata të shoqërisë civile dhe qytetarë nga Shkupi, Rajoni verilindor (nga komunat Kriva Pallankë, Kumanovë dhe Kratovë) dhe Rajoni jugperëndimor (nga komunat e Strugës , Ohrit dhe Dibrës).

PËR PROJEKTIN E MBËSHTETUR NGA CIVIKA MOBILITAS

SHËRBIMET LOKALE TË INSPEKTIMIT NË INTERES TË QYTETARËVE

PSE ËSHTË I NEVOJSHËM AKSIONI

Informimi dhe pjesëmarrja e organizatave të shoqërisë civile dhe qytetarëve në krijimin dhe marrjen e vendimeve për decentralizimin e inspektorateve lokale sipas nevojave, praktikave dhe shërbimeve lokale sipas pritjeve të qytetarëve, si dhe rritja e përfshirjes së organizatave “grass root” në përmirësimin e politikave publike lokale për inspektim.

QËLLIMET DHE REZULTATET

Qëllimi i përgjithshëm: Shërbime të pavarura dhe efikase të inspektimit në nivelin lokal që punojnë në interes të qytetarëve.

Qëllimi specifik: Përmirësimi i funksionalitetit dhe transparencës së inspektimit lokal dhe inkurajimi i komunikimit të dyanshëm me organizatat e shoqërisë civile dhe qytetarët.

REZULTATET

  • Bashkëpunim i thelluar i komunave me Këshillin e inspektimit dhe mes vetë komunave, përmes shkëmbimit të njohurive, informacionit dhe praktikave të mira;
  • Iniciativa e qytetarëve për të përmirësuar kornizën ligjore për inspektimin lokal;
  • Qytetarë të informuar për punën dhe kompetencat e shërbimeve lokale të inspektimit;

AKTIVITETET

  1. Punëtori për inspektorët lokalë në 8 rajone planifikuese;
  2. Rekomandimet për përmirësimin e kornizës ligjore;
  3. Debati publik;
  4. Takimet informuese të inspektorëve me organizatat e shoqërisë civile dhe qytetarët “Takoni inspektorin tuaj”;
  5. Përgatitja e përmbajtjes informative multimediale;
  6. Rekomandime për transparencë më të madhe dhe komunikim të dyanshëm të shërbimeve të inspektimit me qytetarët;

Ueb faqja

Продолжи со читање