ЕПИ

Shpallje për hulumtues/e

Instituti për politikë evropiane (EPI) – Shkup ka nevojë për hulumtues/e për politika të Bashkimit Evropian me fokus në sundimin e të drejtës. Pozita parasheh punë të rregullt dhe me orar të plotë, në periudhë prej një viti[1] me angazhmane të kohë pas kohshme në fundjavë ose pasdite, varësisht nga nevoja për organizim të evenimenteve. Pozita mundëson zhvillim personal dhe punë në ambient dinamik.

Përshkrim i pozitës

  • Implementim të aktiviteteve hulumtuese për projektete në fushën e sundimit të së drejtës;
  • Analizë e legjislacionit dhe e politikave publike maqedonase dhe evropiane;
  • Përgatitja e analizave dhe dokumenteve për politikë publike lidhur me proceset që dalin nga aderimi në BE;
  • Mbledhja, klasifikimi i dokumenteve relevante dhe përgatitje e bibliografisë për hulumtimet e EPI;
  • Përgatitje dhe implementim të punëtorive, intervistave dhe fokus grupeve;
  • Pjesëmarrje në trajnime për zhvillim profesional dhe konferenca, brenda dhe jashtë shtetit;
  • Bashkëpunim me think – tanks nga Evropa;
  • Pjesëmarrje në programe arsimore dhe ndjekje e publikimeve profesionale;
  • Bashkëpunim me organizata të tjera qytetare dhe fonde nga vendi ose rajoni;
  • Përgatitja e aplikacioneve për projekte në përputhje me programën e EPI;
  • Detyra të tjera lidhur me aktivitetet e EPI.

Kualifikimet

  • Studime të mbaruara postdiplomike nga sferat e shkencave politike, shkencave juridike, studime evropiane interdisciplinare ose sfera të tjera relevante. Përvoja e punës ose/dhe trajnimet shtesë joformale për politika të BE-së do të mirren parasysh në vend të studimeve të ciklit të dytë;
  • Tre vite përvojë relevante pune;
  • Njohje e avancuar e MS Office: Word, Excel, PowerPoint (e patjetërsueshme);
  • Njohje të shkëlqyer të gjuhës maqedone dhe angleze dhe shkathtësi të avancuara të shkrimit në të dy gjuhët. Njohja e gjuhës shqipe do të konsiderohet si përparësi;
  • Njohje e kontekstit politik në shtet, sidomos në sferat në të cilat punon EPI në programën për demokraci dhe sundim të së drejtës. Përvoja me përfaqësim me aktorë relevant në procesin e vendimmarrjeve do të konsiderohet si përparësi.
  • Aftësi komunimiki;
  • Aftësi e menaxhimit të disa projekteve njëkohësisht në ambient dinamik të punës;
  • Aftësi e të punuarit në grup dhe punë në ambient ku respektohet dhe promovohet diversiteti. EPI ka ambient pune me zero tolerancë për diskriminim, paragjykime dhe gjuhë të urrejtjes në bazë të gjinisë, përkatësisë kombëtare, religjionit, orientimit seksual, karakteristikave gjinore, moshës ose çfarëdo baze tjetër të diskriminimit.

Dokumente për aplikim

  • CV (në gjuhë maqedone)

Spjegim: Formati i CV nuk ëshët i rëndësishëm, por e njejta patjetër duhet të përmban informacione lidhur me eksperiencën e punës (pozita e punës, përshkrim i obligimeve, punëdhënës dhe datat), arsimi formal (listë e plotë), arsimi joformal (vetëm ato që janë relevante për shpalljen), gjuhët (patjetër të potencohet niveli i njohjes së gjuhëve të përmendura në “Kualifikimet” e shpalljes) dhe aftësitë kompjuterike (patjetër të potencohet niveli i njohjes së programave të përmenduara në “Kualifikimet” e shpalljes). Nëse keni publikime ose materiale të tjera të shpalluara Ju lutemi t’i potenconi. Në këtë pjesë mund t’i vëndoni edhe profilet e juaja në rrjetet sociale që i përdorni për qëllime profesionale nëse dëshironi të Ju mirren parasysh.

  • Letër motivuese (në gjuhë maqedone)

Spjegim: Në këtë letër presim ta përshkruani interesin e Juaj për këtë pozitë si dhe kualifikimet e Juaja që janë në përputhshmëri me pozitën, duke lidhur në mënyrë direkte përvojën apo arsimimin e Juaj të deri tanishëm. Shembuj nga përvoja të mëparshme e përmbushjes së detyrave të parashikuara në këtë shpallje do të jenë më se të mirëpritur.

  • Shembull nga shkrimet e Juaja

Spjegim: Shembull ose pjesë nga punime, raporte, dokumente të shkurta për politikë, kapituj nga libra ose publikime të tjera të ngjajshme të Juaja nga hulumtime akademike ose hulumtime për politika të aplikuara (në gjuhën maqedone dhe angleze). Jipni përparësi teksteve ku jeni autor/e i/e vetme.

Aplikimin e përgaditur duhet ta dërgoni në e-mail adresën contact@epi.org.mk dhe vaska.ristovska@epi.org.mk me titull (subject) ЕПИ _истражувач_(data)_(emri dhe mbiemri). Ju lutemi të gjitha dokumentet t’i dërgoni në format PDF. Afati i fundit për aplikim është 4 shkurt, 2022.

Kandidatët që do ta kalojnë fazën e parë të shqyrtimit të aplikimeve do të ftohen në testim, pas të cilit kandidatët që do të tregojnë rezultate të mira në testim do të ftohen në intervistë. I gjithë procesi i selektimit pritet të mbarojë në afat prej dy javëve nga afati i fundit për aplikim.

[1] Me kërkesë të kandidatit/kandidates të përzgjedhur, egziston mundësia e punës fleksibile ose për punë me orar të pjesshëm në dy muajt e parë të angazhimit.

Продолжи со читање

  • Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij

    Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij nëpër 20 qytete në gjashtë vende të Ballkanit Perëndimor: Kosovë, Bosnje dhe Hercegovinë, Mal të Zi, Shqipëri, Maqedoninë e Veriut dhe Serbi, nga shtatori deri në nëntor të vitit 2025. Ndalesa e parë është në Prizren, Kosovë, më 8 shtator, e ndjekur nga Mitrovica më 9 […]
    The post Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij first appeared on Metamorphosis.

  • RAPORT I BIRC: PERSPEKTIVA E REFORMAVE TË QËNDRUESHME NË KUADËR TË KLASTERIT 3 DHE KLASTERIT 1

    Autor: M-r Bardhyl Zaimi
    Sistemi arsimor në Maqedoninë e Veriut në asnjë rast duket se nuk ka arritur t’u rezistojë turbulencave të shumta politike të periudhës së tranzicionit, ndikimeve partiake dhe ndikimeve tjera që në masë të madhe kanë ulur nivelin e cilësisë. Në Maqedoninë e Veriut, nuk është arritur të krijohet një sistem koherent në fushën e arsimit që do t’i përgjigjej profesionalizimit dhe përkushtimit maksimal që e kërkon kjo fushë kaq e rëndësishme e shoqërisë. Përkundrazi, gjatë tërë kohës janë vërejtur eksperimente në politikat arsimore, zgjidhje të çastit, zgjidhje që më tepër kanë qenë improvizime se sa realisht të hyhet në një transformim cilësor të gjithanshëm që nënkupton suazë ligjore të mirëmenduar, dokumente të përpiluara nga profesionistë të fushës dhe strategji afatgjate që hapin dhe mbindërtojnë një vizion që do të ishte në përputhje me zhvillimet globale.
    Në këtë kuadër, tashmë nga ekspertët është vënë në dukje se harmonizimi i konceptit evropian, gjegjësisht ligjeve europiane në sistemin arsimor në Maqedoninë e Veriut mbetet një imperative jetik për të krijuar dinamika tjera në arsimin e lartë në drejtim të përmirësimit të cilësisë.
    Klasteri 3 që do të hapet me BE-në e vendos fokusin në konkurrencën dhe rritjen gjithëpërfshirëse. Pikërisht, në sinkron me këtë klaster, shtetet anëtare duhet të kenë kornizën ligjore, administrative dhe financiare  si dhe kapacitetet e nevojshme zbatuese për të siguruar menaxhimin e shëndoshë financiar të programeve të arsimit, trajnimit dhe komunitetit rinor. Për të siguruar përfshirje të plotë dhe të suksesshme në programet kornizë, vendet anëtare duhet të sigurojnë kapacitetet e nevojshme zbatuese në fushën e kërkimit dhe zhvillimit teknologjik, pa anashkaluar stafin adekuat.
    Në këtë kuadër, reformat në fushën e arsimit dhe kërkimit shkencor nuk janë vetëm një përparësi sektoriale, por një domosdoshmëri strategjike që ndërlidhet drejtpërdrejt me cilësinë e kapitalit njerëzor dhe aftësinë e vendit për të ndërtuar një ekonomi të qëndrueshme dhe konkurruese. Klasteri 3 përfshin kapitujt që lidhen me arsimin, kërkimin shkencor dhe kulturën (25 dhe 26), ndërsa Klasteri 1 përqendrohet në sundimin e ligjit, etikën dhe funksionimin demokratik të institucioneve. Të gjitha këto dimensione mbeten me ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin arsimor.
    RAPORTIN E PLOTË E GJENI KËTU

  • RAPORT I BIRC: ARSIMI NË KRIZË, EKSPERTËT KËRKOJNË DEPOLITIZIM DHE REFORMA TË THELLA

    Autor: M-r Bardhyl Zaimi
    Sistemi arsimor në Maqedoninë e Veriut në asnjë rast duket se nuk ka arritur t’u rezistojë turbulencave të shumta politike të periudhës së tranzicionit, ndikimeve partiake dhe ndikimeve tjera që në masë të madhe kanë ulur nivelin e cilësisë. Në Maqedoninë e Veriut, nuk është arritur të krijohet një sistem koherent në fushën e arsimit që do t’i përgjigjej profesionalizimit dhe përkushtimit maksimal që e kërkon kjo fushë kaq e rëndësishme e shoqërisë. Përkundrazi, gjatë tërë kohës janë vërejtur eksperimente në politikat arsimore, zgjidhje të çastit, zgjidhje që më tepër kanë qenë improvizime se sa realisht të hyhet në një transformim cilësor të gjithanshëm që nënkupton suazë ligjore të mirëmenduar, dokumente të përpiluara nga profesionistë të fushës dhe strategji afatgjate që hapin dhe mbindërtojnë një vizion që do të ishte në përputhje me zhvillimet globale.
    Pas më shumë se tridhjetë vjetësh nga fillimi i tranzicionit , Maqedonia e Veriut akoma përballet me sfida të thella që lidhen me kalimin nga reforma të bazuara kryesisht në interesat politike afatshkurtra, drejt reformave të qëndrueshme dhe profesionale, të bazuara në ekspertizë. Ky proces është veçanërisht i rëndësishëm në sektorin e arsimit të lartë, ku ndikimet e politizimit dhe mungesa e vazhdimësisë kanë minuar besueshmërinë, cilësinë dhe efikasitetin e sistemit arsimor.
    Ekspertë nga fusha e arsimit kanë vënë në dukje se një nga pengesat kryesore në rrugën drejt reformave substanciale në arsimin e lartë është mungesa e një konsensusi politik të gjerë dhe të qëndrueshëm që mund të mbrojë dhe implementojë strategji afatgjata pa ndërhyrje të politikave ditore. Përvojat rajonale, siç përmendet nga ekspertët modeli i Sllovenisë, tregon se sukseset e reformave strukturore vijnë nga politikat me vazhdimësi, përfshirja e komunitetit akademik dhe mbështetja e institucioneve shtetërore gjatë një periudhe të gjatë kohore.
    Në përputhje me këto nevoja, Maqedonia e Veriut ka bërë hapa konkretë duke themeluar më 6 nëntor 2024 Trupin Nacional Koordinues për Reforma në Arsimin e Lartë, një entitet gjithëpërfshirës që bashkon përfaqësues të institucioneve shtetërore, universiteteve, biznesit dhe shoqërisë civile, me mandatin për të rikthyer cilësinë, standardizimin dhe investimet në shkencë dhe kërkim. Ky trup synon të nisë një reformë strukturore të thellë, duke përgatitur propozime konkrete për përmirësimin e sistemit arsimor gjatë 18 muajve të ardhshëm.
    Megjithatë, sfidat mbeten të mëdha. Raportet e Komisionit Evropian për vitet 2023 dhe 2024, si dhe analizat e organizatave ndërkombëtare si UNDP dhe OECD/SIGMA, evidentojnë mungesën e kapaciteteve teknike dhe njerëzore, politizimin e universiteteve dhe fragmentimin e legjislacionit, si faktorë që pengojnë konsolidimin e reformave në arsimin e lartë. Pa i tejkaluar këto barriera, vënë në pah ekspertët, Maqedonia e Veriut, do të vazhdojë të përballet me sfida në ndërtimin e institucioneve të depolitizuara, të pavarura dhe të përgjegjshme ndaj komunitetit akademik dhe shoqërisë.
    RAPORTIN E PLOTË E GJENI KËTU