Multiperspektiviteti, ballafaqimi me të kaluarën dhe drejtësia tranzicionale

Multiperspektiviteti, ballafaqimi me të kaluarën dhe drejtësia tranzicionale

Takimin e dytë për dialog, në kuadër të projektit “Interpretimi i historisë së përbashkët së kohës bashkëkohore” e mbajtëm nga 13 deri më 14 nëntor, 2020. Realizimi i këtij takimi ishte përmes platformës ZOOM.

Aksioni Paqësor dhe AMHM, përmes realizimit të takimeve për dialog vazhdojnë të përpiqen të arrijnë  qëllimin specifik të këtijë projekti: përforcim të kapaciteteve të kuadrit arsimor të historisë nga shkollat fillore dhe të mesme në Republikën e Maqedonisë së Veriut për shqyrtim kritik të narativave historike etnocentrike dhe të mënyrave se si mbahen orët e historisë.

Multiperspektiviteti, ballafaqimi me të kaluarën dhe drejtësia tranzicionale janë tema kyçe kur flasim për ndërtim të partneriteteve për paqe. Këta tema u përpunuan përmes realizimit të punëtorive interaktive, duke përdorur teknika për punë në grupe, prezantime, diskutime në plenum, asociacione dhe barometër.

Identitetet etnike këtë herë i rishikuam përmes punëtorisë me temë: Sjellja e shoqërive tona ndaj të kaluarës së konflikteve etnike. Identiteti etnik është temë qëndrore, përmes prizmës me të cilën bisedojmë, ndajmë dhe ndërtojmë besim në grup.

Qasja që e përdorim është qasje që kyç, dhe ka për bazë përvojat dhe qëndrimet që pjesëmarrësit dhe pjesëmarrëset kanë dhe që i ndajnë në grup, varësisht prej temave që i punojmë. Kjo qasje jep hapësirë për dialog kur bisedojmë për tema të rënda, ndërton besim dhe në të njejtën kohë jep hapësirë për analizë të çështjeve të lidhura me konfliktet etnike. Pyetjet kyçe për diskutim ishin: Si sillet mjedisi juaj ndaj të kaluarës me konfliktet etnike? Për çka nga ato flitet/përshpëritet/heshtet? Si reagojnë njerëzit ndaj atyre tregimeve? Si ndjeheni ju personalisht për gjithë këtë?

Punoheshte në këtë temë dhe bisedohej për këta pyetje, dhe u potencua se temat duhet të hapen, duhet të bisedohet mes profesorëve dhe profesoreshave të historisë, aq më shumë për shkak të faktit se nxënësit nuk kanë informata për të kaluarën e afërt ndërsa në libra nuk ekzistojnë njësi mësimore për historinë e afërt të 2001-shit.

Ekipi trajnues për këtë takim dialogu ishte: Mire Mladevoski nga AMHM, Emrah Rexhepi dhe Boro Kitanoski nga Aksioni Paqësor.

Продолжи со читање