Untitled Design(1)

Konkurs per te rinj Operatorë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Strugë dhe Dibër në kuadër të projektit “Të mësojmë për ndryshimet klimatike”

 

Konkurs per te rinj

Operatorë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Strugë dhe Dibër në kuadër të projektit “Të mësojmë për ndryshimet klimatike”

Nr. 3/25

MËNYRA E APLIKIMIT

Emri i Projektit:„Të mësojmë për ndryshimet klimatike“
Lokacioni:Në Qytetin e Ohrid, Strugës dhe Dibrës
Përshkrim i detyrave:Përzgjedhja e operatorëve në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Dibër dhe Strugë, në kuadër të projektit “Të mësojmë për ndryshimet klimatike”
Kohëzgjatja e angazhimit16 muaj
Afati i aplikimit:25.04.2025

Vendndodhja e projektit:

Lokacioni i aktiviteteve të projektit është në komunat e Strugës, Dibrës dhe Ohrit..

Sqarim

“Anketa e UNICEF-it për njohuritë, qëndrimet dhe praktikat mbi ndryshimet klimatike dhe mjedisin” mat njohuritë e përgjithshme të qytetarëve të Maqedonisë së Veriut për ndryshimet klimatike, të kuptuarit e vetë termit dhe ndikimin e ndryshimeve klimatike në shoqëri, dhe qëndrimet ndaj ndryshimeve klimatike, shkallën e shqetësimit për problemin, perceptimin e rëndësisë së aktiviteteve që mund të jenë kritike për të ndërmarrë veprime për të zgjidhur ndryshimet klimatike dhe për të luftuar. problemet. Sondazhi tregon se shumica e qytetarëve (73%) janë të shqetësuar për ndryshimet klimatike dhe ndikimin e tyre negativ në cilësinë e jetës së fëmijëve. Rezultatet tregojnë një shqetësim të veçantë mes të rinjve në krahasim me grupmoshat e tjera – të anketuarit më të rinj kanë motivim më të madh për t’u përfshirë në aktivitete të mbrojtjes së mjedisit, ndërsa kategoria më aktive e qytetarëve që kanë ndërmarrë veprime janë të anketuarit e moshës 15 deri në 18 vjeç. Hulumtimi i UNICEF-it “Përfitimet e një qasjeje në qendër të fëmijës për përshtatjen ndaj ndryshimeve klimatike” tregon se ndikimi i ndryshimeve klimatike dhe mundësitë e tij në zhvillimin e burimeve njerëzore e përmirëson ndikimin e ndryshimeve klimatike dhe resurset e tij. Vendet në zhvillim përballen me elasticitet të ulët ndaj goditjeve dhe janë më të prekura nga ndryshimet klimatike.

Hulumtimi i UNDP-së “Angazhimi në rritje dhe kuptimplotë i të rinjve për veprim klimatik” thekson rëndësinë e pjesëmarrjes së të rinjve në proceset vendimmarrëse, shoqëruar me forcimin e fuqisë së tyre dhe ndërtimin e partneriteteve midis të rinjve dhe të rriturve në vendimmarrje. Sipas të dhënave, të rinjve duhet t’u sigurohet një qasje sistematike ndaj proceseve vendimmarrëse dhe duhet krijuar mundësi për të ndarë pushtetin me të rriturit, për ndikimin institucional dhe krijimin e përgjigjeve ndaj ndryshimeve klimatike.

Duke marrë parasysh gjetjet e analizës së situatës, projekti fokusohet në tre segmente, konkretisht: 1) forcimin e ndërgjegjësimit dhe mirëkuptimit tek fëmijët dhe të rinjtë për rëndësinë e ndryshimeve klimatike dhe ndikimin e tij në natyrë, mjedis dhe cilësinë e jetës njerëzore, 2) ndërtimi i kapaciteteve të të rinjve për t’u përfshirë në proceset e planifikimit dhe vendimmarrjes në nivel lokal 3 dhe për të marrë pjesë në veprim aktiv në komunitet dhe për të marrë pjesë në veprim aktiv në komunitet. komuniteti si praktika dhe shembuj të mirë për reduktimin e ndikimeve të dëmshme të ndryshimeve klimatike në mjedisin lokal. Projekti do të adresojë problemet e identifikuara përmes aktiviteteve edukative dhe informative, ngritjes së kapaciteteve për avokim dhe përfshirje aktive të të rinjve në proceset e planifikimit dhe vendimmarrjes në nivel lokal, si dhe ngritjes së kapaciteteve të të rinjve për menaxhimin e projekteve dhe përfshirjen në veprimet e projekteve lokale për mbrojtjen e natyrës. I strukturuar në këtë mënyrë, projekti përfaqëson një mënyrë inovative për të edukuar dhe aktivizuar të rinjtë në komunitetin lokal për të zgjidhur problemet sistematike që lidhen me mjedisin dhe ndryshimet klimatike.

Përshkrimi i detyrës së kësaj thirrjeje

Operatorët e Qendrave Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Dibër dhe Strugë do të kenë për detyrë të punojnë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në qytetin e tyre për 56 orë në muaj, pra 7 ditë pune në muaj për një periudhë prej 16 muajsh (gjithsej 112 ditë pune).

Detyrat kryesore janë:

- të koordinojë aPagesa, udhëtimi dhe kosto të tjera të lidhuraktivitetet e Qendrës Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike

- të mbledhë informacion nga bashkëpunëtorët dhe t'ua dorëzojë palëve të interesuara

- të mbajë shënime për vizitorët, trajnimet, punëtoritë dhe aktivitetet e Qendrave të Informacionit për Ndryshimet Klimatike Rinore

Operatori do të dorëzojë raporte mujore te koordinatori i projektit në secilën komunë dhe i gjithë dokumentacioni duhet të jetë në gjuhën maqedonase ose shqipe.
Oferta financiare do të jetë e shprehur në denarë maqedonas për ditë pune dhe do të përfshijë shpenzimet e udhëtimit dhe shpenzimet tjera. Ofertuesi pritet të punojë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike që do të hapen në kuadër të aktiviteteve të projektit.

Kualifikimet e nevojshme për ofertuesin
Për t’u punësuar, personi duhet të ketë përvojë pune me sektorin e OJQ-ve në komunën për të cilën aplikon. Për këtë arsye, ai/ajo duhet të dërgojë një CV dhe një letër motivuese nga punësimi i tij/saj i mëparshëm.
Procedura për vlerësimin e ofertës më të mirë
Kontrata do të lidhet me kandidatin e kualifikuar – ekspert me çmimin më të ulët të ofertës.

Plani i pagesës

Pagesa për angazhimin do të bëhet në baza dy mujore, në varësi të ditëve të përdorura në periudhën aktuale, dhe pas dorëzimit të dëshmisë së aktiviteteve të kryera dhe raporteve të kërkuara te koordinatori i projektit.
Si aplikohet:

Për të aplikuar, dërgoni një email me CV-në tuaj, shoqëruar me një ofertë financiare që do t’ju dërgojmë në një paketë me përshkrimin e emailit:

  1. greencenter_struga@yahoo.com.mk (për Strugë)
  2. contact@cscd.org.mk ( për Dibër) dhe
  3. greencentreohrid@gmail.com ( për Ohër)

Ofertat duhet të dërgohen jo më vonë se 25.04.2025 – deri në ora 17.00 me shënimin “Përzgjedhja e operatorëve në Qendrat Informative Rinore për Ndryshime Klimatike në Ohër, Strugë dhe Dibër (në kllapa për cilën komunë është bërë oferta dhe emri i ofertuesit)”

Ofertat e pakompletuara dhe ofertat e dërguara pas afatit nuk do të merren parasysh. Për më shumë informacion ose pyetje, ju lutemi kontaktoni kontaktet e mësipërme.

ketu merr FORMULARIN

This post was originally published on this site

Продолжи со читање

  • Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij

    Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij nëpër 20 qytete në gjashtë vende të Ballkanit Perëndimor: Kosovë, Bosnje dhe Hercegovinë, Mal të Zi, Shqipëri, Maqedoninë e Veriut dhe Serbi, nga shtatori deri në nëntor të vitit 2025. Ndalesa e parë është në Prizren, Kosovë, më 8 shtator, e ndjekur nga Mitrovica më 9 […]
    The post Kamioni Mediatik Ballkanik po e nis udhëtimin e tij first appeared on Metamorphosis.

  • RAPORT I BIRC: PERSPEKTIVA E REFORMAVE TË QËNDRUESHME NË KUADËR TË KLASTERIT 3 DHE KLASTERIT 1

    Autor: M-r Bardhyl Zaimi
    Sistemi arsimor në Maqedoninë e Veriut në asnjë rast duket se nuk ka arritur t’u rezistojë turbulencave të shumta politike të periudhës së tranzicionit, ndikimeve partiake dhe ndikimeve tjera që në masë të madhe kanë ulur nivelin e cilësisë. Në Maqedoninë e Veriut, nuk është arritur të krijohet një sistem koherent në fushën e arsimit që do t’i përgjigjej profesionalizimit dhe përkushtimit maksimal që e kërkon kjo fushë kaq e rëndësishme e shoqërisë. Përkundrazi, gjatë tërë kohës janë vërejtur eksperimente në politikat arsimore, zgjidhje të çastit, zgjidhje që më tepër kanë qenë improvizime se sa realisht të hyhet në një transformim cilësor të gjithanshëm që nënkupton suazë ligjore të mirëmenduar, dokumente të përpiluara nga profesionistë të fushës dhe strategji afatgjate që hapin dhe mbindërtojnë një vizion që do të ishte në përputhje me zhvillimet globale.
    Në këtë kuadër, tashmë nga ekspertët është vënë në dukje se harmonizimi i konceptit evropian, gjegjësisht ligjeve europiane në sistemin arsimor në Maqedoninë e Veriut mbetet një imperative jetik për të krijuar dinamika tjera në arsimin e lartë në drejtim të përmirësimit të cilësisë.
    Klasteri 3 që do të hapet me BE-në e vendos fokusin në konkurrencën dhe rritjen gjithëpërfshirëse. Pikërisht, në sinkron me këtë klaster, shtetet anëtare duhet të kenë kornizën ligjore, administrative dhe financiare  si dhe kapacitetet e nevojshme zbatuese për të siguruar menaxhimin e shëndoshë financiar të programeve të arsimit, trajnimit dhe komunitetit rinor. Për të siguruar përfshirje të plotë dhe të suksesshme në programet kornizë, vendet anëtare duhet të sigurojnë kapacitetet e nevojshme zbatuese në fushën e kërkimit dhe zhvillimit teknologjik, pa anashkaluar stafin adekuat.
    Në këtë kuadër, reformat në fushën e arsimit dhe kërkimit shkencor nuk janë vetëm një përparësi sektoriale, por një domosdoshmëri strategjike që ndërlidhet drejtpërdrejt me cilësinë e kapitalit njerëzor dhe aftësinë e vendit për të ndërtuar një ekonomi të qëndrueshme dhe konkurruese. Klasteri 3 përfshin kapitujt që lidhen me arsimin, kërkimin shkencor dhe kulturën (25 dhe 26), ndërsa Klasteri 1 përqendrohet në sundimin e ligjit, etikën dhe funksionimin demokratik të institucioneve. Të gjitha këto dimensione mbeten me ndikim të drejtpërdrejtë në sistemin arsimor.
    RAPORTIN E PLOTË E GJENI KËTU

  • RAPORT I BIRC: ARSIMI NË KRIZË, EKSPERTËT KËRKOJNË DEPOLITIZIM DHE REFORMA TË THELLA

    Autor: M-r Bardhyl Zaimi
    Sistemi arsimor në Maqedoninë e Veriut në asnjë rast duket se nuk ka arritur t’u rezistojë turbulencave të shumta politike të periudhës së tranzicionit, ndikimeve partiake dhe ndikimeve tjera që në masë të madhe kanë ulur nivelin e cilësisë. Në Maqedoninë e Veriut, nuk është arritur të krijohet një sistem koherent në fushën e arsimit që do t’i përgjigjej profesionalizimit dhe përkushtimit maksimal që e kërkon kjo fushë kaq e rëndësishme e shoqërisë. Përkundrazi, gjatë tërë kohës janë vërejtur eksperimente në politikat arsimore, zgjidhje të çastit, zgjidhje që më tepër kanë qenë improvizime se sa realisht të hyhet në një transformim cilësor të gjithanshëm që nënkupton suazë ligjore të mirëmenduar, dokumente të përpiluara nga profesionistë të fushës dhe strategji afatgjate që hapin dhe mbindërtojnë një vizion që do të ishte në përputhje me zhvillimet globale.
    Pas më shumë se tridhjetë vjetësh nga fillimi i tranzicionit , Maqedonia e Veriut akoma përballet me sfida të thella që lidhen me kalimin nga reforma të bazuara kryesisht në interesat politike afatshkurtra, drejt reformave të qëndrueshme dhe profesionale, të bazuara në ekspertizë. Ky proces është veçanërisht i rëndësishëm në sektorin e arsimit të lartë, ku ndikimet e politizimit dhe mungesa e vazhdimësisë kanë minuar besueshmërinë, cilësinë dhe efikasitetin e sistemit arsimor.
    Ekspertë nga fusha e arsimit kanë vënë në dukje se një nga pengesat kryesore në rrugën drejt reformave substanciale në arsimin e lartë është mungesa e një konsensusi politik të gjerë dhe të qëndrueshëm që mund të mbrojë dhe implementojë strategji afatgjata pa ndërhyrje të politikave ditore. Përvojat rajonale, siç përmendet nga ekspertët modeli i Sllovenisë, tregon se sukseset e reformave strukturore vijnë nga politikat me vazhdimësi, përfshirja e komunitetit akademik dhe mbështetja e institucioneve shtetërore gjatë një periudhe të gjatë kohore.
    Në përputhje me këto nevoja, Maqedonia e Veriut ka bërë hapa konkretë duke themeluar më 6 nëntor 2024 Trupin Nacional Koordinues për Reforma në Arsimin e Lartë, një entitet gjithëpërfshirës që bashkon përfaqësues të institucioneve shtetërore, universiteteve, biznesit dhe shoqërisë civile, me mandatin për të rikthyer cilësinë, standardizimin dhe investimet në shkencë dhe kërkim. Ky trup synon të nisë një reformë strukturore të thellë, duke përgatitur propozime konkrete për përmirësimin e sistemit arsimor gjatë 18 muajve të ardhshëm.
    Megjithatë, sfidat mbeten të mëdha. Raportet e Komisionit Evropian për vitet 2023 dhe 2024, si dhe analizat e organizatave ndërkombëtare si UNDP dhe OECD/SIGMA, evidentojnë mungesën e kapaciteteve teknike dhe njerëzore, politizimin e universiteteve dhe fragmentimin e legjislacionit, si faktorë që pengojnë konsolidimin e reformave në arsimin e lartë. Pa i tejkaluar këto barriera, vënë në pah ekspertët, Maqedonia e Veriut, do të vazhdojë të përballet me sfida në ndërtimin e institucioneve të depolitizuara, të pavarura dhe të përgjegjshme ndaj komunitetit akademik dhe shoqërisë.
    RAPORTIN E PLOTË E GJENI KËTU