SHOQATA PËR MUNDËSI TË BARABARTA “RRJETI STELA” SHKUP

Buxheti i përgjithshëm: 329.350 denarë

Kohëzgjatja: 15.11.2019 – 15.2.2020

KONSTITUENTËT

Vajzat dhe gratë në mjediset rurale të cilat janë të punësuara, kërkojnë punë dhe/ose dëshirojnë të bëhen ekonomikisht aktive përmes bizneseve personale; bashkësitë më të gjera lokale në regjionet e zgjedhura, duke përfshirë njerëzit nga mosha dhe gjini të ndryshme; pushtetet lokale në regjionet e caktuara; qendrat për zhvillim të regjioneve planore; institucionet shtetërore dhe lokale si Agjencia për punësim, Ministria e Ekonomisë, Ministria e Punës dhe Politikës Sociale.

RRETH PROJEKTIT TË MBËSHTETUR NGA CIVIKA MOBILITAS

Mbështetje fuqizimit ekonomik të vajzave dhe grave në mjediset rurale

PSE ËSHTË I NEVOJSHËM AKSIONI

Tregu i punës në Maqedoninë e Veriut karakterizohet me papunësi të lartë dhe pjesëmarrje të ulët të grave në fuqinë formale të punës. Në vend ekzistojnë industri gjinore të ndara, ndërsa në të cilat pjesa dominuese e fuqisë së punës janë gra karakterizohen me rroga të ulëta dhe shpesh mosrespektim i të drejtave të punëtorëve. Në të vërtetë, gratë përbëjnë vet[m 39,5% nga fuqia e paraqitur punuese, fitojnë 17,9% më pak se meshkujt në orë dhe përbëjnë 64,2% nga popullata formale ekonomike jo aktive në vend. Shkaku për gjendjen e këtillë janë në korrelacion me kushtet jo stabile ekonomike-sociale në vend, mosharmonizimi i profile të disponueshme dhe të nevojshme të tregut të punës, por edhe me paragjykimet ekzistuese patriarkale. “Padukshmëri” e grave në tregun e punës shpesh është rezultat i inkuadrimit të tyre në aktivitetet ekonomike jo formale, përkushtim ndaj obligimeve familjare dhe stereotipat ekzistuese për rolin e gruas në shoqëri dhe familje, por edhe dobësitë e sistemit për mbështetje, të cilat duhet të kenë rol mjaft të rëndësishëm.

OBJEKTIVAT DHE REZULTATET

Objektivi i përgjithshëm: Tejkalimi i një pjese të sfidave me të cilat ballafaqohen vajzat dhe gratë gjatë kërkimit të punës, në vendin e punës dhe gjatë (vendimmarrjes për) fillimin e biznesit.

Objektivi specifik: Qasje më e mirë e vajzave dhe grave nga mjediset rurale deri te rrjetet për mbështetje dhe deri te informatat për mundësitë ekzistuese.

REZULTATET

  • Rrjet i zhvilluar i mbështetjes dhe bashkëpunimit mes vajzave dhe grave në mjediset rurale;
  • Informim më i mirë i vajzave dhe grave për mundësitë ekzistuese ekonomike;
  • Informim më i mirë i institucioneve adekuate shtetërore dhe lokale për nevojat ekonomike të grave dhe vajzave në mjediset rurale.

AKTIVITETET

  1. Organizimi i punëtorive;
  2. Mentorim një në një;
  3. Ndarja e informatave për mundësitë e kapshme;
  4. Evenimente informative;
  5. Diskutime në komuna.

Ueb faqja

Продолжи со читање