Analizë: Vlerësim gjithëpërfshirës i zbatimit të Strategjisë për reformë të sektorit gjyqësor (2017 – 2022)
Analizë: Vlerësim gjithëpërfshirës i zbatimit të Strategjisë për reformë të sektorit gjyqësor (2017 – 2022)
Analizë: Vlerësim gjithëpërfshirës i zbatimit të Strategjisë për reformë të sektorit gjyqësor (2017 – 2022)
A jeni duke punuar në një organizatë rinore dhe jeni të interesuar për përdorimin etik të mjeteve të Inteligjencës Artificiale (IA)? Dëshironi të eksploroni se si IA-ja ndikon në pjesëmarrjen e të rinjve, të drejtat e njeriut dhe demokracinë?
Bashkohuni në sesionin studimor “Open your AIs” dhe bëhuni pjesë e një komuniteti të rinjve që sjellin ndryshime, të gatshëm për të përballuar të ardhmen e inteligjencës artificiale me një qasje kritike dhe të bazuar në të drejtat.
Sesioni i studimit është një hapësirë ku pjesëmarrësit mund të eksplorojnë sfidat kryesore që lidhen me inteligjencën artificiale, të shkëmbejnë ide dhe të bashkëkrijojnë mjete praktike, strategji ose rekomandime që mund të mbështesin drejtpërdrejt punën e tyre në organizatat rinore. Sesioni studimor i organizuar në kuadër të Programit Të Rinjtë për Demokracinë në bashkëpunim me “Connet International” në partneritet me “Curiosite Centre de Formation” dhe ekspertizën e Fondacionit Metamorfozis.
Ne jemi në kërkim të 20 pjesëmarrësve nga të gjitha shtetet anëtare të Këshillit të Evropës.
Duke marrë pjesë, ju do të:
Rritni kapacitetin digjital të organizatës suaj – Mësoni se si të vlerësoni në mënyrë kritike dhe të integroni me përgjegjësi mjetet e AI-së në punën dhe projektet tuaja të përditshme.
Eksploroni anën etike të AI-së – Reflektoni mbi përfitimet, rreziqet dhe dilemat etike që sjell inteligjenca artificiale dhe se si ato ndikojnë tek të rinjtë dhe shoqëritë tona.
Nxisni biseda kuptimplote – Merrni mjete dhe strategji praktike për të sjellë etikën e AI-së në programet tuaja dhe për të angazhuar të rinjtë në formësimin e së ardhmes së tyre digjitale.
Kuptoni politikat digjitale që kanë rëndësi – Zgjeroni njohuritë tuaja mbi Ligjin e AI-së të BE-së, Konventën e Ai-së të Këshillit të Evropës dhe mënyrat se si organizatat rinore si e juaja mund të kontribuojnë në qeverisjen gjithëpërfshirëse dhe të drejtë të AI-së.
Kur?
Dita e mbërritjes 22 qershor 2025
Dita e nisjes 28 qershor 2025
Ku?
Në objektin e Këshillit të Evropës të quajtur Qendra Evropiane Rinore në Strasburg, Francë.
Kush?
Jeni midis 18 dhe 30 vjeç?
Jeni anëtar i një organizate rinore apo punonjës me të rinjtë?
A jeni banor në një nga shtetet anëtare të Këshillit të Evropës?
Dëshironi të mësoni më shumë rreth politikave digjitale dhe rinore të Sektorit të Rinisë të Këshillit të Evropës?
Doni të kuptoni më mirë se si Inteligjenca Artificiale po ndikon në jetën e të rinjve?
A jeni të interesuar për qasjet etike, të bazuara në të drejtat e njeriut ndaj teknologjisë?
Atëherë, aplikoni për sesioni studimor deri më 9 maj 2025 përmes këtë formulari.
Shpenzimet?
Akomodimi, ushqimi, shpenzimet për vizë, si dhe shpenzimet e udhëtimit dhe të qëndrimit mbulohen nga Departamenti i të Rinjve i Këshillit të Evropës.
Kontributi i pjesëmarrësve do të jetë një tarifë prej 50 euro, të cilat do t’u kërkohet ta transferojnë nëpërmjet transferimit bankar në llogarinë e “Connect International” të paktën 3 javë përpara fillimit të sesionit studimor.
Afatet e procesit të aplikimit:
Afati i fundit për aplikim: 9 maj 2025
Informimi mbi statusin e aplikimit tuaj: 15 maj 2025
Linku i thirrjes origjinale: Call for participants to join our study session “Open your AIs” in Strasbourg | Connect INTERNATIONAL
Platforma e organizatave të shoqërisë civile për luftë kundër korrupsionit reagon ndaj rekomandimeve të Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit (KSHPK), të paraqitura në një seancë publike të KSHPK-së, dhe të transmetuara përmes mediave, si pjesë e rishikimit antikorrupsion të Ligjit për qasje të lirë në informata me karakter publik.
Në vend që të kontribuojë në transparencë, llogaridhënie dhe luftë më të madhe kundër korrupsionit, KSHPK-ja, përmes indikacioneve të saj të pretenduara për “rreziqe rregullatore”, dërgon sinjale serioze shqetësuese për mbylljen e institucioneve dhe krijon mundësi për të kufizuar të drejtën e publikut, të informohet. Rekomandime të tilla jo vetëm që dëmtojnë rolin e KSHPK-së si një institucion kyç për parandalimin e korrupsionit, por edhe drejtpërdrejt hapin mundësi për keqpërdorime të reja me korrupsionin, veçanërisht në fushën e prokurimit publik.
Transparencë e zvogëluar – rritje e rreziqeve të prokurimit publik të korruptuar dhe të dëmshëm
Së pari, KSHPK-ja rekomandon rishqyrtimin e nenit që rregullon detyrimin për publikimin e të gjithë dokumentacionit për prokurimet publike. KSHPK-ja vlerëson se termi “i gjithë dokumentacioni” në lidhje me prokurimin publik nuk është përcaktuar saktësisht, prandaj mund të ndodhë që të publikohen informacione konfidenciale dhe shkelje të të drejtave të palëve të treta.”
Platforma sugjeron se zbatimi i dispozitës së Ligjit për qasje të lirë për qasje në të gjithë dokumentacionin për prokurimet publike, koncesionet dhe për marrëveshjet e partneritetit publik-privat (neni 10 paragrafi 1 alinea18) deri më tani në aplikacion ka mundësuar rritjen e transparencës dhe qasjes në dokumentet përkatëse nga organizatat e shoqërisë civile dhe mediat. Në këtë mënyrë, u zbuluan keqpërdorime në një numër procedurash tenderimi për të cilat u zhvilluan procedura gjyqësore, por edhe u parandaluan edhe prokurime publike të mundshme korruptive dhe të dëmshme.
Gjithashtu, KSHPK-ja duhet të kishte marrë parasysh se mbrojtja e të dhënave konfidenciale në prokurimin publik tashmë është e rregulluar në Ligjin për prokurimin publik (neni 30). Gjithashtu i sugjerojmë KSHPK-së, se Ligji për qasje të lirë rregullon qasjen e pjesshme, si dhe përjashtimet në rastet kur kërkohet mbrojtja e informacionit me një shkallë të fshehtësisë. Rikujtojmë KSHPK-në dhe publikun se në janar 20205, me ndryshimet në Ligjin për prokurim publik është bërë tashmë një regres i mbrojtjes nga korrupsioni në prokurimin publik në mënyrë të tillë që kontrolli administrativ i prokurimit publik i zbatuar nga Byroja për prokurim publik u shfuqizua. Në kushtet kur, sipas vlerësimeve të të gjithë aktorëve relevantë ndërkombëtarë dhe vendas, korrupsioni në prokurimin publik është i përhapur edhe me buxhetin shtetëror historikisht më të lartë, huamarrjet e reja dhe indikacionet e përditshme për keqpërdorimin e parave publike, KSHPK-ja bën rekomandime për kufizimin e transparencës, duke minuar kështu rolin e një institucioni kyç për parandalimin e korrupsionit.
Rekomandime me pasoja negative afatgjata që ndikojnë në pavarësi
KSHPK-ja ofron udhëzime për përshkrimin dhe specifikimin e një procedure, si dhe caktimin e një afati për Kuvendin e Republikës së Maqedonisë së Veriut në rastet kur konstaton ndërprerjen e detyrës dhe shkarkimin e Drejtorit të Agjencisë për Mbrojtjen e të Drejtës për Qasje të Lirë në Informacione me Karakter Publik dhe zëvendësit të tij, para skadimit të mandatit.
Për Platformën, ky rekomandim është i motivuar politikisht sepse u bë menjëherë pas një përpjekjeje të deputetëve në Kuvendin e Republikës së Maqedonisë së Veriut për të miratuar ndryshime në Ligjin për qasje të lirë, i cili parashikonte shkarkimin e parakohshëm të Drejtorit të Agjencisë në rast se shumica parlamentare nuk do të miratonte raportin vjetor të punës. Ne i sugjerojmë KSHPK-së, se organet e pavarura rregullatore, siç është Agjencia për Mbrojtjen e të Drejtës për Qasje të Lirë, dhe vetë KSHPK-ja, kanë mandat më të gjatë se mandati i zyrtarëve të zgjedhur në pushtetin ekzekutiv, në mënyrë që të jenë partiakisht dhe politikisht të pavarur. Për rekomandimin e dhënë, tashmë rregullohet në Ligjin për qasje të lirë që në rast të përfundimit të detyrës ose shkarkimit të Drejtorit të Agjencisë, deri në zgjedhjen e Drejtorit të ri të Agjencisë, funksioni i Drejtorit të Agjencisë, kryhet nga Zëvendësdrejtori, me të gjitha kompetencat që ka pasur Drejtori. Kështu, i vetmi argument për këtë rekomandim të KSHPK-së nuk mund të jetë “zvarritja, selektiviteti dhe pasiguria e mundshme në menaxhimin e institucionit”.
Rekomandime për vendosjen e kritereve të cilat do të zvogëlojnë transparencën ekzistuese
KSHPK-ja i referohet detyrimit të mbajtësve të informacioneve të azhurnojnë rregullisht listën e informacioneve në dispozicion të tyre dhe atë ta bëjnë publike. KSHPK-ja vlerëson se kjo dispozitë “nuk ka kritere të sakta se çfarë informacioni duhet të publikohet domosdoshmërisht, as në çfarë mënyre dhe në çfarë formati, gjë që lë një diskrecion të gjerë për mbajtësit e informacionit për të vendosur se çfarë të publikojnë dhe si. KSHPK-ja e konsideron këtë “një rrezik të transparencës së kufizuar me mundësinë e zbulimit selektiv ose fshehjes së informacionit me interes publik”.
Platforma është e shqetësuar se KSHPK-ja ka gjetur rrezik për transparencë të kufizuar në kushtet kur Ligji për qasje të lirë përcakton formën për publikimin e informacionit dhe dokumenteve si më poshtë: (a) informacioni publikohet në çdo formë të krijuar ose në dispozicion të mbajtësit të informacionit në përputhje me kompetencat e tij dhe (b) qasja në një dokument sigurohet pavarësisht nga forma fizike ose karakteristikat e tij, tekst i shkruar ose i shtypur, harta, skema, fotografi, imazhe, vizatime, skica, materialet e punës, si dhe regjistrimet e zërit, tonit, regjistrime magnetike ose elektronike, regjistrime optike ose video në çdo formë, si dhe pajisje portative për përpunimin automatik të të dhënave me memorie të integruara ose portative për ruajtjen e të dhënave në formë digjitale (neni 3). Për më tepër, shqetësuese është mosnjohja e problematikës nga KSHPK-ja, kur thotë se “nuk ka kritere të sakta se çfarë informacioni duhet të publikohet detyrimisht”. Me Ligjin për qasje të lirë është përcaktuar se të gjitha informatat e krijuara dhe në dispozicion të institucioneve, përveç të përjashtimeve (neni 6), janë informata publike. Ekziston edhe një institut i “transparencës aktive”, që do të thotë se janë përcaktuar informacionet që duhet të publikohen detyrimisht pa u kërkuar. Çfarë kriteresh rekomandon KSHPK-ja është e paqartë, dhe është edhe më shqetësuese ajo që thonë për formatin, duke mos marrë parasysh fillimin e paralajmëruar të procesit për përgatitjen e Ligjit për të dhëna të hapura dhe ripërdorimin e të dhënave nga sektori publik.
Rekomandime të vonuara gjatë një procesi aktiv për ndryshime në Ligj
KSHPK për dispozitat përcaktoi ekzistencën e përgjegjësisë joproporcionale për kundërvajtje. Vetëm 500 euro janë parashikuar për personin udhëheqës nëse ai nuk cakton një ndërmjetësues për informacione dhe nuk jep informacion për publikun për atë person, por janë parashikuar 250 euro edhe për zyrtarin për kundërvajtje të shumta – azhurnimi i listës së informacionit, ndihma për aplikantët, respektimi i afateve për t’iu përgjigjur kërkesave. KSHPK gjithashtu rekomandoi që të bëhet dallimi i qartë i përgjegjësisë për kundërvajtje midis udhëheqësit dhe nëpunësit për informacion në Agjenci, në përputhje me kompetencat e tyre aktuale.
Për Platformën, është tregues fakti se KSHPK-ja vë në dukje “rreziqet rregullatore” të pretenduara në Ligjin për qasje të lirë, për të cilat është njoftuar për ndryshim të Ligjit para 5 muaj më parë, përkatësisht më 21 nëntor 2024, dhe aktualisht po zhvillohen konsultime publike përmes ENER për ndryshimet e propozuara. KSHPK-jaka vënë në dukje një disproporcion në përgjegjësinë e individëve përgjegjës dhe zyrtarëve, por mungojnë propozimet se çfarë rekomandon konkretisht. Theksojmë se shoqëria civile vite me radhë është angazhuar për ekzistencën e dispozitave për përgjegjësi kundërvajtëse të personave përgjegjës që në mënyrë të paarsyeshme nuk lejojnë qasje në informacion ose pengojnë zyrtarin nga zbatimi i sekondës së vendosur për të siguruar qasje në informacion.
Prandaj, Platforma konsideron se zgjidhjet e propozuara që mund të ndikojnë negativisht në luftën kundër korrupsionit janë të papranueshme dhe në kundërshtim me përpjekjet evropiane për hartimin e politikave publike demokratike, gjithëpërfshirëse dhe eksperte.
Për më tepër, Platforma është e shqetësuar se gjatë shqyrtimit të Ligjit për qasje të lirë nga KSHPK-ja, mungojnë aspektet kryesore të rishikimit kundër korrupsionit, siç është përfshirja e disa aktorëve, përkatësisht gjatë përgatitjes së Raportit, nuk kanë siguruar bashkëpunim me shoqërinë civile që do të siguronte pavarësi dhe objektivitet në analizë.
Rikujtojmë se rishikimi antikorrupsion i ligjeve (të propozuara) është një mekanizëm parandalues me qëllim zbulimin, parandalimin dhe minimizimin e rreziqeve në lidhje me mundësinë e korrupsionit dhe konfliktit të interesave që mund të rezultojnë gjatë zbatimit të ligjeve. Me udhëzime të tilla, KSHPK-ja jo vetëm që nuk avancon sistemin për parandalimin e korrupsionit, por rrezikon t’i japë legjitimitet politikave dhe praktikave që çojnë në kapjen e institucioneve dhe mosdisponueshmërinë e informacioneve me interes publik, të cilat për momentin janë informacione me karakter publik.
U bëjmë thirrje institucioneve kompetente, veçanërisht Ministrisë së Drejtësisë dhe Kuvendit, të marrin parasysh mekanizmat ligjorë ekzistues dhe të mos u nënshtrohen udhëzimeve që kufizojnë transparencën, e cila është një mjet kryesor në luftën kundër korrupsionit.
Konkurs per te rinj
Operatorë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Strugë dhe Dibër në kuadër të projektit “Të mësojmë për ndryshimet klimatike”
Nr. 3/25
MËNYRA E APLIKIMIT
Emri i Projektit:
„Të mësojmë për ndryshimet klimatike“
Lokacioni:
Në Qytetin e Ohrid, Strugës dhe Dibrës
Përshkrim i detyrave:
Përzgjedhja e operatorëve në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Dibër dhe Strugë, në kuadër të projektit “Të mësojmë për ndryshimet klimatike”
Kohëzgjatja e angazhimit
16 muaj
Afati i aplikimit:
25.04.2025
Vendndodhja e projektit:
Lokacioni i aktiviteteve të projektit është në komunat e Strugës, Dibrës dhe Ohrit..
Sqarim
“Anketa e UNICEF-it për njohuritë, qëndrimet dhe praktikat mbi ndryshimet klimatike dhe mjedisin” mat njohuritë e përgjithshme të qytetarëve të Maqedonisë së Veriut për ndryshimet klimatike, të kuptuarit e vetë termit dhe ndikimin e ndryshimeve klimatike në shoqëri, dhe qëndrimet ndaj ndryshimeve klimatike, shkallën e shqetësimit për problemin, perceptimin e rëndësisë së aktiviteteve që mund të jenë kritike për të ndërmarrë veprime për të zgjidhur ndryshimet klimatike dhe për të luftuar. problemet. Sondazhi tregon se shumica e qytetarëve (73%) janë të shqetësuar për ndryshimet klimatike dhe ndikimin e tyre negativ në cilësinë e jetës së fëmijëve. Rezultatet tregojnë një shqetësim të veçantë mes të rinjve në krahasim me grupmoshat e tjera – të anketuarit më të rinj kanë motivim më të madh për t’u përfshirë në aktivitete të mbrojtjes së mjedisit, ndërsa kategoria më aktive e qytetarëve që kanë ndërmarrë veprime janë të anketuarit e moshës 15 deri në 18 vjeç. Hulumtimi i UNICEF-it “Përfitimet e një qasjeje në qendër të fëmijës për përshtatjen ndaj ndryshimeve klimatike” tregon se ndikimi i ndryshimeve klimatike dhe mundësitë e tij në zhvillimin e burimeve njerëzore e përmirëson ndikimin e ndryshimeve klimatike dhe resurset e tij. Vendet në zhvillim përballen me elasticitet të ulët ndaj goditjeve dhe janë më të prekura nga ndryshimet klimatike.
Hulumtimi i UNDP-së “Angazhimi në rritje dhe kuptimplotë i të rinjve për veprim klimatik” thekson rëndësinë e pjesëmarrjes së të rinjve në proceset vendimmarrëse, shoqëruar me forcimin e fuqisë së tyre dhe ndërtimin e partneriteteve midis të rinjve dhe të rriturve në vendimmarrje. Sipas të dhënave, të rinjve duhet t’u sigurohet një qasje sistematike ndaj proceseve vendimmarrëse dhe duhet krijuar mundësi për të ndarë pushtetin me të rriturit, për ndikimin institucional dhe krijimin e përgjigjeve ndaj ndryshimeve klimatike.
Duke marrë parasysh gjetjet e analizës së situatës, projekti fokusohet në tre segmente, konkretisht: 1) forcimin e ndërgjegjësimit dhe mirëkuptimit tek fëmijët dhe të rinjtë për rëndësinë e ndryshimeve klimatike dhe ndikimin e tij në natyrë, mjedis dhe cilësinë e jetës njerëzore, 2) ndërtimi i kapaciteteve të të rinjve për t’u përfshirë në proceset e planifikimit dhe vendimmarrjes në nivel lokal 3 dhe për të marrë pjesë në veprim aktiv në komunitet dhe për të marrë pjesë në veprim aktiv në komunitet. komuniteti si praktika dhe shembuj të mirë për reduktimin e ndikimeve të dëmshme të ndryshimeve klimatike në mjedisin lokal. Projekti do të adresojë problemet e identifikuara përmes aktiviteteve edukative dhe informative, ngritjes së kapaciteteve për avokim dhe përfshirje aktive të të rinjve në proceset e planifikimit dhe vendimmarrjes në nivel lokal, si dhe ngritjes së kapaciteteve të të rinjve për menaxhimin e projekteve dhe përfshirjen në veprimet e projekteve lokale për mbrojtjen e natyrës. I strukturuar në këtë mënyrë, projekti përfaqëson një mënyrë inovative për të edukuar dhe aktivizuar të rinjtë në komunitetin lokal për të zgjidhur problemet sistematike që lidhen me mjedisin dhe ndryshimet klimatike.
Përshkrimi i detyrës së kësaj thirrjeje
Operatorët e Qendrave Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në Ohër, Dibër dhe Strugë do të kenë për detyrë të punojnë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike në qytetin e tyre për 56 orë në muaj, pra 7 ditë pune në muaj për një periudhë prej 16 muajsh (gjithsej 112 ditë pune).
Detyrat kryesore janë:
– të koordinojë aPagesa, udhëtimi dhe kosto të tjera të lidhuraktivitetet e Qendrës Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike
– të mbledhë informacion nga bashkëpunëtorët dhe t’ua dorëzojë palëve të interesuara
– të mbajë shënime për vizitorët, trajnimet, punëtoritë dhe aktivitetet e Qendrave të Informacionit për Ndryshimet Klimatike Rinore
Operatori do të dorëzojë raporte mujore te koordinatori i projektit në secilën komunë dhe i gjithë dokumentacioni duhet të jetë në gjuhën maqedonase ose shqipe.
Oferta financiare do të jetë e shprehur në denarë maqedonas për ditë pune dhe do të përfshijë shpenzimet e udhëtimit dhe shpenzimet tjera. Ofertuesi pritet të punojë në Qendrat Informative Rinore për Ndryshimet Klimatike që do të hapen në kuadër të aktiviteteve të projektit.
Kualifikimet e nevojshme për ofertuesin
Për t’u punësuar, personi duhet të ketë përvojë pune me sektorin e OJQ-ve në komunën për të cilën aplikon. Për këtë arsye, ai/ajo duhet të dërgojë një CV dhe një letër motivuese nga punësimi i tij/saj i mëparshëm.
Procedura për vlerësimin e ofertës më të mirë
Kontrata do të lidhet me kandidatin e kualifikuar – ekspert me çmimin më të ulët të ofertës.
Plani i pagesës
Pagesa për angazhimin do të bëhet në baza dy mujore, në varësi të ditëve të përdorura në periudhën aktuale, dhe pas dorëzimit të dëshmisë së aktiviteteve të kryera dhe raporteve të kërkuara te koordinatori i projektit.
Si aplikohet:
Për të aplikuar, dërgoni një email me CV-në tuaj, shoqëruar me një ofertë financiare që do t’ju dërgojmë në një paketë me përshkrimin e emailit:
greencenter_struga@yahoo.com.mk (për Strugë)
contact@cscd.org.mk ( për Dibër) dhe
greencentreohrid@gmail.com ( për Ohër)
Ofertat duhet të dërgohen jo më vonë se 25.04.2025 – deri në ora 17.00 me shënimin “Përzgjedhja e operatorëve në Qendrat Informative Rinore për Ndryshime Klimatike në Ohër, Strugë dhe Dibër (në kllapa për cilën komunë është bërë oferta dhe emri i ofertuesit)”
Ofertat e pakompletuara dhe ofertat e dërguara pas afatit nuk do të merren parasysh. Për më shumë informacion ose pyetje, ju lutemi kontaktoni kontaktet e mësipërme.
ketu merr FORMULARIN
Related
Të dashur studentë, me kënaqësi presim pjesëmarrjen tuaj në aktivitetet e mbështetura nga granti në kuadër të projektit “Promovimi i një mjedisi të sigurtë shkollor”
Po e publikojmë Thirrjen për ndarjen e granteve për aktivitete të studentëve në kuadër të projektit “Promovimi i shkollave të sigurta”, që e realizojmë në bashkëpunim me këto fakultete pedagogjike:
Fakulteti për Shkenca të Arsimit (FON) – Shtip, Universiteti “Goce Dellçev” – Shtip,
Universiteti i Tetovës – Fakulteti Pedagogjik dhe
Fakulteti Pedagogjik – Manastir, Universiteti “Shën Klimenti i Ohrit” – Manastir
Afati i fundit për dorëzimin e aplikimit: 24.04.2025Dokumentet e nevojshme të listuara për aplikim dhe pjesëmarrje të studentëve të disponueshme në gjuhen shqipe:Formulari për buxhetinThirje për propozim projekte me mbështetje të grantitUdhëzime për aplikim
Previous articlePuna jonë
Më 9 prill të vitit 2025, Fondacioni Metamorfozis mbajti një trajnim njëditor për përmirësimin e sigurisë kibernetike në organizatat e shoqërisë civile. Rreth dhjetë përfaqësues të organizatave të shoqërisë civile që janë aktive në punën me grupet e cenueshme të qytetarëve u njohën me termin gjurmë digjitale, pse është e rëndësishme mbrojtja me antivirus, çfarë është një fjalëkalim i mirë, si të përdoret një menaxher i fjalëkalimeve dhe këshilla të shumta praktike për rritjen e sigurisë kibernetike dhe praktikimin e higjienës kibernetike.
Trajnimi është pjesë e projektit “MburojaKibernetike: Qytetarë të Fuqizuar për Rezistencë Kibernetike”. Në kuadër të projektit janë planifikuar tre trajnime, si dhe podkaste dhe video për të rritur ndërgjegjësimin e publikut dhe kuptimin për rëndësinë e sigurisë kibernetike. Qëllimi i projektit është të nxjerrë në pah çështjet e higjienës së duhur dhe të rregullt kibernetike dhe trajtimin efektiv të kërcënimeve kibernetike (phishing, inxhinieri sociale, softuerët keqdashës (malware), dezinformatat online, vjedhjen e të dhënave personale, etj.) dhe të sigurojë që këto tema të marrin vëmendjen, burimet dhe përpjekjet e përbashkëta të nevojshme për zgjidhje efektive.
Projekti “MburojaKibernetike: Qytetarë të Fuqizuar për Rezistencë Kibernetike mbështetet nga një grant nga Ndërhyrja Kombëtare e projektit rajonal “SMART Balkans – Shoqëria Civile për një Ballkan Perëndimor të Lidhur” i zbatuar nga Qendra për Promovimin e Shoqërisë Civile (Centar za promociju civilnog company – CPCD), dhe i mbështetur nga Instituti për Demokraci dhe Ndërmjetësim (IDM), dhe me mbështetje financiare nga Ministria e Punëve të Jashtme të Mbretërisë së Norvegjisë.
Dita Botërore e Shëndetit këtë vit i kushtohet temës “Fillime të shëndetshme, e ardhme shpresëdhënëse” – një mesazh që na kujton se shëndeti është themeli i çdo historie zhvillimi dhe një jete dinjitoze. Por çfarë do të thotë kjo në realitet për gratë, vajzat dhe grupet e cenueshme? Për shumë…