|

QENDRA PËR MBËSHTETJE INFORMATIVE DHE LOGJISTIKE TË QYTETARËVE KONTAKTI I RI – SHKUP

Buxheti i përgjithshëm: 330.000 denarë

Kohëzgjatja: 6 muaj

KONSTITUENTËT

Anëtarët tanë, vullnetarët të cilët herë pas here janë të angazhuar në organizatë, donatorë individualë si dhe mbështetësit tanë të cilët janë individë dhe shoqata nga jashtë kryesisht nga vendet e BE – (Suedia, Sllovenia, Danimarka, Gjermania, Austria) dhe Zvicra. Konstiuentët tanë janë bashkëpunëtorët tanë në institucionet lokale, si dhe shoqatat e qytetarëve me të cilat ne kemi bashkëpunim në temën e migracionit dhe me të cilat po ndërtojmë një rrjet migrimi në vend.

PËR PROJEKTIN E MBËSHTETUR NGA CIVIKA MOBILITAS

Info emigrant 2020

PSE ËSHTË I NEVOJSHËM AKSIONI

Në një periudhë të pandemisë globale të shkaktuar nga KOVID-19, një sfidë serioze në nivel global, kombëtar dhe lokal është informacioni në kohë, veprimi, mbështetja logjistike për qytetarët, transporti i sigurt, si dhe organizimi organizativ i institucioneve dhe gatishmëria e tyre për t’iu përgjigjur këtyre sfidave.

Është thelbësore që qendra për informim dhe mbështetje logjistike të qytetarëve “KONTAKTI I RI”, me këtë veprim ofron mbështetjen e nevojshme për qytetarët në kushtet e një situate jashtëzakonisht të pasigurt dhe të rrezikshme në të cilën është shoqëria dhe shëndeti publik. Nevoja për të mbrojtur kategoritë më të cenueshme të qytetarëve dhe për të informuar në një gjendje pandemie globale është e madhe. “KONTAKTI I RI” është një nga organizatat e pakta që organizon këtë lloj veprimesh informacioni të destinuara për emigrantë ose persona nga diaspora, si dhe qytetarë që udhëtojnë dhe qëndrojnë jashtë vendit, të cilëve u duhet informacion i shpejtë ose kontakt me një institucion kompetent në Maqedoni.

QËLLIMET DHE REZULTATET

Qëllimi i përgjithshëm: Qëllimi i përgjithshëm i kësaj thirrje është që përmes mbështetjes së të gjithë qytetarëve të Maqedonisë, veçanërisht grupeve më të rrezikuara, të moshuarve, fëmijëve dhe personave me aftësi të kufizuara në Republikën e Maqedonisë së Veriut, por edhe atyre që banojnë ose udhëtojnë jashtë vendit, dhe gjenden në vende tjera ose kanë nevojë për mbështetje logjistike për shërbimin administrativ dhe të komunikimit me një institucion kompetent në R. Maqedonisë së Veriut, për të vendosur një urë, përkatësisht bashkëpunim dhe hapje më të mirë të institucioneve dhe qasje më të madhe të tyre për qytetarët. Në të njëjtën kohë, për të kontribuar në një menaxhim më transparent, të përgjegjshëm dhe përfshirës shoqëror në nivelin kombëtar dhe lokal.

Qëllimi specifik: Qëllimi specifik i aksionit është krijimi i një ure komunikimi me institucionet kompetente, ku ndërpriten komunikimet dhe mbështetja për qytetarët të cilëve u duhet urgjentisht një përgjigje për mbrojtjen e shëndetit dhe sigurisë së tyre gjatë udhëtimit, me theks te kategoritë е rrezikuara, në mënyrë që të minimizohen pasojat e pandemisë Kovid-19, por edhe për të rivendosur bashkëpunimin dhe hapjen e institucioneve, për shërbime urgjente administrative, sociale dhe shërbime të tjera për qytetarët.

REZULTATET

  1. Koordinimi i shpejtë për informimin e qytetarëve për aktivitetet efektive humanitare dhe vullnetare dhe mundësinë e përdorimit të tyre;
  2. Publiku i informuar;
  3. Ndihmë juridike e siguruar dhe këshilla të sigurisë për të gjithë qytetarët dhe grupet më të rrezikuara;
  4. Komunikim i vendosur indirekt midis qytetarëve dhe institucioneve përmes organizatës sonë si një “urë komunikimi” në raste urgjente;
  5. Informacione të përkthyera në ueb faqe në tre gjuhë (maqedonisht, anglisht dhe shqip);
  6. Kapacitete të fuqizuara të stafit për menaxhimin e faqes në internet;
  7. Info qendra e hapur me linjë telefonike 24/7, dhe ueb faqe me informacionin më të fundit;
  8. Rrjet i krijuar për bashkëpunimin e organizatave të shoqërisë civile për migracion.

AKTIVITETET

  1. Përmirësimi i faqes në internet (mundësi për informacion të shpejtë);
  2. Përkthimi i informacioneve në anglisht;
  3. Përkthimi i informacioneve në gjuhën shqipe;
  4. Trajnim për menaxhim të faqes në internet;
  5. Trajnim për menaxhim dhe administrim të mirë, strukturë, adoptim të sistemeve dhe procedurave të reja për informimin në lidhje me gjendjen shëndetësore në R. Maqedonisë së Veriut;
  6. Përgatitja e Manualit për përdorim për administrimin e faqes në internet;
  7. Organizimi i Info qendrës 24/7 për kontakt me qytetarët;
  8. Tribunë publike me pjesëmarrjen e përfaqësuesve të institucioneve shtetërore me temën “informimi gjatë migrimit”;
  9. Aktivitete për rinovimin e rrjetit të migrimit, me veprime të përbashkëta;
  10. Shkëmbimi i informacioneve dhe promovimi i rezultatit.

Ueb faqja

Продолжи со читање